۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۰۵۰۳
امام جمعه شهرکرد:

آمریکا هرچه تلاش می کند تیرش به خطا می رود

امام جمعه شهرکرد گفت: هر چه پیش آمدیم غرب بی‌ریشه‌تر و ملت ایران ریشه‌دارتر شد؛ شما می‌بینید آمریکا هر چه تلاش می‌کند تیرش به خطا می‌رود.
آمریکا هرچه تلاش می کند تیرش به خطا می رود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام و المسلمین محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: مفسدان داخلی نیز در جامعه گرفتاری ایجاد می‌کنند و بعضی از افراد فاسد با پیگیری معاهداتی مانند سند ۲۰۳۰ و FATF می‌خواهند فساد ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: قرآن تلاش دارد به جامعه انسانی از مومن و غیرمومن بفهماند که یقین داشته باشید باطل بقا ندارد و آنچه می‌ماند حق است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: حق را نمی‌توان در آمریکا، اروپا و نزد زورمندان پیدا کرد بلکه حق از آن خداست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز گذشته ادامه داد: حق و پیروزی از آن جوانان و مؤمنان است چون بر حق هستند.

امام جمعه شهرکرد خطاب به ملت ایران بیان کرد: هر چه شما پیش آمدید غرب بی‌ریشه‌تر و شما ریشه‌دارتر شدید؛ شما می‌بینید آمریکا هر چه تلاش می‌کند تیرش به خطا می‌رود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان توضیح داد: خلاصه سخنان رهبری در جمع دیروز بیانگر این است که شما با وحدت، ایمان و دوری از فساد برحق خواهید بود.

نکونام با توضیح اینکه علاوه بر دشمنان خارجی، مفسدان داخلی نیز در جامعه گرفتاری ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: بعضی از افراد فاسد با معاهداتی مانند سند ۲۰۳۰ و FATF می‌خواهند فساد ایجاد کنند و پای فرهنگ بیگانه را به فرهنگ دینی ما باز کنند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بعضی افراد با فساد سیاسی مانند عزل و نصب سیاسی و غلبه سیاست بر دین گاهی در امور قرار می‌گیرند و مشکلاتی ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد با قوم‌گرایی و تعصبات بی‌جای محلی تفرقه ایجاد می‌کنند و وحدت امت اسلامی را به خطر می‌اندازند و برخی افراد غافل نیز دنباله‌رو آنها می‌شوند که این زمینه‌ساز فساد اجتماعی در جامعه است.

نکونام گفت: فسادهای درونی، جامعه را بر هم می‌ریزد ما در برخی امور شاهد فساد هستیم اما برحقیم و پای پرچم حق می‌ایستیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان در شهرکرد توضیح داد: دیروز در آن اجتماع بزرگ جوانان ما نشان دادند اگر لازم باشد از همه چیز خود در راه خدا می‌گذرند.

وی ضمن تبریک آغاز هفته نیرو انتظامی اظهار کرد : این نیروی جهادگر انقلابی هم متشکل شده از مرزداران مجاهد و هم حافظ جان و مال مردم در شهر و روستا و هم امنیت‌ساز جاده‌ای و جهادگر بارز در عرصه مبارزه با انواع قاچاق هستند.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۳:۵۷

27 Dec 2019