کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری ۲۶۰ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی

10 مهر 1397 ساعت 12:41

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری بیش از ۲۶۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتطامی برگزار شد ضمن اشاره به حوادث تروریستی اخیر در کشور اظهار کرد: دشمن امنیت ایران را هدف قرار داده و جنگ اقتصادی و جنگ روانی که به راه افتاده همه برای مخدوش کردن امنیت است.

وی تاکید کرد: آگاهی و حضور به موقع مردم و صلابت رهبر معظم انقلاب باعث شد روز گذشته عوامل استکبار گوشمالی اولیه را بخورند، اما باید آگاه باشیم چون دشمنان خواب‌های ناخوشایندی برای ملت ایران دیدند که امیدواریم هیچگاه تعبیر نشوند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در جامعه اشاره و بیان داشت: در ۶ ماهه نخست سال ۹۷ در بحث مبارزه و برخورد با سارقین، ۱۵ باند سارقین منهدم و بیش از یک هزار و ۳۰۰ سارق دستگیر شدند که این دستگیری‌ها نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به ارائه مشاوره و مددکاری در کلانتری و پاسگاه‌های این استان تاکید کرد: در این مشاوره‌ها بیش از ۷۵ درصد از پرونده‌ها منجربه سازش شده و پرونده‌ قضایی در این زمینه ایجاد نشده است.

غلامزاده خاطرنشان کرد: جرائم مسلحانه علی‌رغم وجود تعداد زیادی سلاح مجوزدار در این استان ۲۱ درصد کاهش داشته است، در بحث مبارزه با مواد مخدر فعالیت‌های خوبی در حوزه دستگیری و برخورد با باندها، خرده‌فروشان و پاک‌سازی نقاط آلوده صورت گرفته و از ابتدای امسال یک تن و ۶۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۶ باند شناسایی و متلاشی شده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در حوزه مبارزه با کالای قاچاق در پلیس آگاهی بیش از ۲۵۳ میلیارد ریال کشفیات داشتیم که نسبت به مدت مشابه ۲۶ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در سال جاری آمار تماس با سامانه ۱۹۷، ۲۸ درصد افزایش داشته که این افزایش نشان‌دهنده اعتماد مردم به این سامانه دارد.

غلامزاده با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه گفت: شعار این هفته "پلیس مقتدر امین مردم است"، بالاترین وظیفه نیروی انتظامی خدمت به مردم است و تامین نظم و آرامش اولویت اول ماست.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری  بیش ۲۶۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

وی ارائه خدمت مضاعف به مردم و مراجعین در طول این هفته، حضور کارکنان نیروی انتظامی در میعادگاه‌های نماز جمعه و سخنرانی فرماندهان در جمع نمازگزاران جمعه، برپایی چادرهای امدادی، بهداشتی و مشاوره در مصلی امام خمینی (ره)، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در مرکز استان، سرکشی از خانواده معظم شهدا را ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته نیروی انتظامی عنوان کرد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور کارشناسان نیروی انتظامی در مدارس، مساجد و سایر جمعیت‌های هدف افزود: نشست با سران طوایف و ریش‌سفیدان به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های مردمی، برگزاری همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از کارمندان نمونه در این حوزه، برگزاری جلسات آموزش همگانی ویژه کارکنان دولت، برگزاری مانور شهری موتور سیکلت‌های قانونمند، قرائت پیام مهر در مدارس و... از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40481

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40481/برگزاری-۲۶۰-عنوان-برنامه-هفته-نیروی-انتظامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir