۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۴۳۲
در چهارمحال و بختیاری :

توزیع ۴۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان روستای پهنا

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در عمل خدا پسندانه‌ای برای کمک به دانش آموزان نیازمند روستای پهنا از توابع شهرستان بن ۴۰ بسته لوازم التحریر و وسایل آموزشی تهیه و به این دانش آموزان اهداء گردید.
توزیع ۴۰ بسته آموزشی بین دانش‌آموزان روستای پهنا
سهراب رئیسی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز در آیین بازگشایی مدارس که به صورت نمادین در مدرسه روستای پهنا برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) و یارانش و عرض تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: آغاز فصل پاییز است اما برای معلمان و دانش‌آموزان فصل بهار علم و دانش است و از امروز فعالیت آموزشی خود را شروع می‌کنند.

وی افزود: اگر توسعه‌ای در جامعه بخواهد شکل بگیرد و این توسعه پایدار باشد اصل و اساس آن فرهنگ است که دانش‌آموزان با حضور در کلاس درس و آموختن این فرهنگ را یاد می‌گیرند و سبب توسعه جامعه می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات حضرت(ع) بیان کرد: ایشان می‌فرمایند"هر کس کلمه‌ای به من بیاموزد من را بنده خویش ساخته است" در سیستم آموزشی تعلیمات و تغیراتی که در مباحث آموزشی از سوی وزارتخانه مربوطه انجام می‌شود را باید به فال نیک گرفت و تغییراتی که در دانش‌آموزان شکل می‌گیرد قطعا نوید خوبی برای استان خواهد بود.

رئیسی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نهاد عمرانی اجرایی است که شاید کارهای فرهنگی را در کنار فعالیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری انجام می‌دهد و به عنوان مثال شاید ساخت یک خانه عالم کاری عمرانی باشد اما فلسفه آن یک کار فرهنگی است.

وی گفت: همیشه در کنار فعالیت‌هایی که انجام شده است سعی کردیم به ریشه و فلسفه شگل گیری این نهاد انقلابی که منتسب به نام حضرت امام (ره) است بپردازیم چرا که کار این نهاد انقلابی تنها ساخت جوی و جدول و آسفالت معابر نیست بلکه علاوه‌بر ساخت مسکن برای محرومان کارهای فرهنگی هم می‌تواند انجام دهد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان از زحمات معلمان مدرسه روستای پهنا با اهداء لوح تشکر و قدردانی کرد.

کیانوش نادری فرماندار شهرستان بن در این مراسم نیز ضمن تسلیت ماه عزای حسینی و تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اقدامات بنیاد مسکن در حوزه عمرانی و اجرایی قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید به مدارس بیشتر توجه شود، افزود: روستاهایی که دورتر از مرکز شهرستان هستند باید مورد توجه قرار گیرند و به مدارس این وستاها بیشتر خدمت شود.

فرماندار شهرستان بن بیان کرد: انتظار داریم اولیاء دانش‌آموزان هم با معلمان همراه شوند و در توسعه فضای آموزشی کمک کنند.

نادری خاطرنشان کرد: قطعا دانش اموزانی که در این مدارس رشد می‌کنند آینده مملکت و استان را رقم خواهند زد و استعدادشان شکوفا می‌شود و در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور سهیم خواهند بود.

انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۸:۴۸

27 Dec 2019