۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۴۰۳۳۶
رئیس اداره ورزش و جوانان کیار:

شهرستان کیار قطب پرتاب دیسک کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کیار گفت: این شهرستان استعدادهای فراوانی در زمینه ورزش دو و میدانی ورزش‌های ماجراجویانه ازجمله بانجی جامپینگ و پاراگلایدر دارد.
شهرستان کیار قطب پرتاب دیسک کشور
آرش غیاثی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کیار در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به قابلیت‌ها و آب و هوای مناسب شهرستان کیار در زمینه اجرای ورزش‌های ماجراجویانه اظهار کرد: بانجی جامپینگ و پاراگلایدر از جاذبه‌های ورزشی منحصربه‌فرد این شهرستان است.

وی با اشاره به ارتفاع ۸۰ متری سکو بانجی جامپینگ در روستای دوپلان بخش ناغان این شهرستان بیان داشت: از ابتدای امسال به طور میانگین هفته‌ای ۵۰ ورزشکار از سکو بانجی جامپینگ پرش داشتند و همچنین به طور میانگین هفته‌ای ۲۰ ورزشکار از سایت پروازی پاراگلایدر این منطقه پرواز کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کیار تعداد بیمه‌شدگان ورزشی این شهرستان در سال جاری را ۸۲۹ نفر اعلام کرد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶۳۲ نفر آقا و ۱۹۷ نفر خانم هستند.

وی افزود: ۳۶ هیئت ورزشی نیز در شهرستان کیار وجود دارد که هم‌اکنون از این تعداد ۲۵ هیئت ورزشی فعال است.

غیاثی در ادامه سرانه فضای ورزشی این شهرستان را ۱۴ سانتی متر برای هر نفر اعلام کرد.

وی در پایان کاشت چمن زمین پرتاب‌های شلمزار، نصب تانک جهت آبیاری زمین‌های چمن، تجهیر و تعمیرات سالن‎های ورزشی خراجی و دستناء، کسب مقام‌های بین المللی دوومیدانی، کسب مقام‌های متعدد کشوری در تمامی ماده‌های دوومیدانی و حضور ۴ تیم در لیگ دسته ۱ فوتسال استان را از اقدامات شاخص عمرانی و ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان کیار در سال جاری عنوان کرد.

گفتنی است قهرمانان ورزشی و عضو تیم ملی ازجمله محمود صمیمی، محمد صمیمی، دانیال صفی، صادق صمیمی، ابوالفضل هاشمی، رضا صمیمی، مهشید عادل، صبا عظیمی و زهرا حکمی در رشته دو و میدانی از این شهرستان به دنیای قهرمانی معرفی شدند.

همچنین داریوش صمیمی یکی از پرافتخارترین مربیان دوومیدانی کشور و مربی تیم ملی نیز در این شهرستان، استعدادیابی جوانان دوومیدانی‌کار را بر عهده دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۵۴

27 Dec 2019