کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهادگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی/خدمت صادقانه و بی‌منت سرلوحه اردوهای جهادی

21 شهريور 1397 ساعت 8:20

خدمت جهادگران به مناطق محروم یکی از برنامه‌هایی است که بسیج در برنامه خود قرار داده و طی آن گروه‌های جهادی که متشکل از پزشکان، مهندسان، فعالان فرهنگی، دانشجویان و... هستند و برای کمک‌رسانی و خدمت خالصانه راهی این مناطق شده و هرآنچه در توان دارند در جهت محرومیت‌زدایی به انجام می‌رسانند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ خدمت جهادگران به مناطق محروم یکی از برنامه‌هایی است که بسیج در برنامه خود قرار داده و طی آن گروه‌های جهادی که متشکل از پزشکان، مهندسان، فعالان فرهنگی، دانشجویان و... هستند و برای کمک‌رسانی و خدمت خالصانه راهی این مناطق شده و هرآنچه در توان دارند در جهت محرومیت‌زدایی به انجام می‌رسانند.

چهاردهم شهریورماه بود که رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ۲ در چهارمحال و بختیاری برگزار شد و طی آن ۱۵۰ گروه جهادی برای ارائه خدمات رایگاه عزم مناطق محروم شدند.


جهادگران تنها برای خدا خدمت به خلق را برگزیده‌اند

مجید حیدری مسئول گروه جهادی از تبار آسمان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: گروه ما متشکل از ٢٥ نفر از دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد که در منطقه بازفت روستاي دهناش فعاليت خود را در عرصه عمراني آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: در نظر داریم سه واحد مسكوني از مرحله اول تا مرحله آخر به انجام برسانیم.


حیدری با اشاره به اینکه در برخی از روستاهای چهارمحال و بختیاری محرومیت موج می‌زند ادامه داد: ما برای محرومیت‌زدایی و کمک به مردمان شریف این روستاها اینجا هستیم و با همه توان‌مان برای تحقق این موضوع کار می‌کنیم.


وی جهادگران را انسان‌های مخلصی دانست که تنها برای خدا خدمت به مردم را برگزیده‌اند و در این راه فقط رضایت خدا برای آن‌ها مهم است.


حیدری در انتها گفت: امیدواریم برگزاری اردوهای جهادی افزایش یابد و تعداد داوطلبان برای حضور در این اردوها افزایش یابد تا به این ترتیب کمک‌زسانی به هم‌نوعان از این راه افزایش یابد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40290

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40290/جهادگران-رزمندگان-خط-مقدم-جنگ-اقتصادی-خدمت-صادقانه-بی-منت-سرلوحه-اردوهای-جهادی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir