۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۴۰۲۸۲
مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رزمایش "شیفت ایثار" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: رزمایش خدمت‌رسانی بسیج کارگری این استان با عنوان "شیفت ایثار" روز سه‌شنبه بیستم شهریورماه برگزار می‌شود.
رزمایش "شیفت ایثار" در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
علی مردانی مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رزمایش خدمت‌رسانی بسیج کارگری این استان با عنوان "خدمت ایثار" روز سه‌شنبه بیستم شهریورماه در سطح شهرک‌های صنعتی، صنایع و کارخانجات استان با هدف ایجاد و تقویت انگیزه در بین کارگران و کارفرمایان و به‌منظور ارتقای سطح کیفی و کمی تولید برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این رزمایش در دو سطح افزود: یکی از سطوح این رزمایش در شهرک‌های صنعتی با هدف به‌سازی و نظافت در سطح شهرک‌ها و یکی دیگر از سطوح آن در صنایع و کارخانجات صورت می‌گیرد.

مردانی ادامه داد: در این رزمایش کارگران بسیجی شهرکرد با اقدام جهادی و به صورت گروهی اقدام به بازیافت مواد و جمع‌آوری ضایعات، نگهداری، ایمنی و بهداشت حضور بی‌مزد و منت در محل کار به‌عنوان شیفت ایثار حضور می‌یابند.

وی افزود: براساس این رزمایش کارگران بسیجی از ساعت هفت صبح تا ۱۲ اقدام به به‌سازی، فضاسازی و نظافت بخشی از شهرک صنعتی شهرکرد را انجام می‌دهند ادامه داد: رزمایش "شیفت ایثار" به‌صورت همزمان در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.

مردانی افزود: در این رزمایش بیش از ۴۰ نفر درقالب چهار گروه جهادی حضور دارند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۱:۱۵

7 Jan 2020