۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۰۲۷۲

طرح "بخشودگی جرایم تسهیلات مسکن روستایی" در چهارمحال و بختیاری تمدید شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای یک طرح ویژه در نظام بانکی امکان بخشودگی جرایم اقساط معوق برای بازپرداخت بدهی معوق تسهیلات مسکن روستایی که کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشد تمدید شد.
طرح "بخشودگی جرایم تسهیلات مسکن روستایی" در چهارمحال و بختیاری تمدید شد
سهراب رئیسی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  با اشاره به بخشودگی جرائم تسهیلات مسکن اظهار داشت: در راستای مساعدت با بدهکاران به‌ ویژه در تسهیلات روستایی، اجرای یک طرح در نظام بانکی کلید خورد.

وی با اشاره به نامه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۸ مردادماه سال جاری افزود: در قالب این طرح که اجرای آن تا پایان امسال تمدید شد تسهیلات گیرندگانی که به دلیل معوق شدن اقساط مشمول جریمه شدند می‌توانند با شرایطی از بخشودگی جرایم برخوردار شوند همچنین این طرح به تسریع در روند کاهش مطالبات غیرجاری بانک‌ها کمک می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در حال حاضر متقاضیانی که از تسهیلات مسکن روستایی استفاده نموده‌ و مشمول برخورداری از بخشودگی جرایم هستند می‌توانند به شعب تابعه مراجعه و این نهاد را از نتیجه کار مطلع کنند.

رئیسی خاطرنشان کرد: با توجه به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت مسکن روستایی متقاضیان جهت مقاوم‌سازی مسکن‌های خود می‌توانند اقدام کنند و بانک‌های عامل هم جهت پرداخت تسهیلات با قبول ضمانت‌های زنجیره‌ای همکاری لازم را با متقاضیان خواهند داشت.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۵:۲۴

27 Dec 2019