۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۰۲۶۴
امام جمعه لردگان/

تقويت اتحاد و انسجام، راهکار مقابله با جنگ اقتصادي دشمن است

حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: دشمن همسو با جنگ اقتصادي، جنگ رسانه‌اي را در دستور کار خود قرار داده تا به اهداف شوم خود برسد.
تقويت اتحاد و انسجام، راهکار مقابله با جنگ اقتصادي دشمن است

 
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: آن چيزي که فشار قبر را کم مي کند زيارت ابا عبد الله الحسين (ع) است و کسانيکه از ظهر پنج شنبه تا ظهر جمعه از دنيا بروند فشار قبر آن کم است و گذاشتن خاک تربت امام حسين (ع) اينها فشار قبر را آسان مي کند .

ايشان در ادامه گفت : يکي از رسومات غلطي که فعل حرام است و در مساجد گذاشته مي شود همين ارگ، ساز و ني و امسال اينهاست که شرعا حرام است و هيچ سودي به حال مردگان ندارد. ميت نياز به قرآن و نياز به اهلبيت دارد نه نياز به ساز و ارگ و امثال اينها.

امام جمعه لردگان گفت: هيچ کس به حد اعلاي کمال نمي رسد مگر در سايه حلم و بردباري، امروزه در جامعه بخصوص در فضاهاي مجازي و رسانه ها سياه نمايي ها و بيان مشکلات زياد شده است و مردم باور مي کنند .

وي افزود: دشمن در فضاهاي مجازي به شدت در حال افشاگري به عملکرد دولت هستند فضاهاي مجازي خدمات را خيانت جلوه مي دهند و بعضا دشمنان همراهي مي کنند.

خطيب جمعه لردگان بيان داشت: حجم و كيفيت فعاليت و عملكرد مسؤولان اقتصادى كشور بايد به‌گونه‌اى باشد كه شب و روز نشناسند و محور فعاليت‌ها هم سياست‌هاى اقتصاد مقاومتى باشد كه اساس آن تكيه بر توليد داخلى است.

 تاج زاد؛ به مناسبت هاي هفته اشاره کرد و با گراميداشت ۱۷ شهريور و شهادت مردم ايران اسلامي به دست رژيم طاغوت، سالروز وفات آيت الله طالقاني اولين امام جمعه تهران و شهادت آيت الله مدني شهيد محراب را گرامي داشت.


امام جمعه لردگان با اشاره به آغاز ماه محرم، گفت:  مراسم‌ها و عزاداري‌ها بايد چنان باشکوه باشد که در شأن محرم و امام حسين (ع) و فرزندان آنحضرت برگزار شود. و سعي داشته باشيم در اين ماه هم امام و هم اهداف امام را به خوبي بشناسيم و بفهميم و در زندگي خود پياده کنيم .

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۸:۰۸

31 Dec 2019