کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار غیب‌پرور در جمع خبرنگاران:

نیازی نیست اروپا درباره مسائل دفاعی به ما مشاوره دهد/ برای کمک به دولت تعارف نمی‌کنیم

14 شهريور 1397 ساعت 12:22

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیاست‌های کشور را مسئولان نظام مشخص می‌کنند و درباره مسائل دفاعی کشور نیازی نیست که اروپا به ما مشاوره دهد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید در پاسخ به سوالی در مورد رفتار اروپا در قبال کشورمان گفت: هیچ دولت بیگانه‌ای حق ندارد به ما «باید و نباید» بگوید.

وی تصریح کرد: ما روی پای خودمان ایستاده‌ایم و سیاست‌های ما را مسئولان نظام مشخص می‌کنند و درباره مسائل دفاعی کشور نیازی نیست که اروپا به ما مشاوره دهد، زیرا مسیر ما کاملاً مشخص است و بهتر است آنها هم کاملاً کوتاه بیایند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد بازگشت دوباره تحریم‌ها گفت: تحریم های دشمنان چهل سال است که برقرار است، البته شدت و ضعف داشته است.

وی تصریح کرد: می‌پذیریم که تحریم‌ها اخیراً شدت داشته و مردم تحت فشار هستند، ولی این را باید بدانیم که در مقابل دشمن بایستیم، دشمن به کمتر از اضمحلال انقلاب راضی نیست.

غیب‌پرور گفت: ما باید در داخل کشور به خودمان بیاییم؛ مشکلات کشور راه حل دارد و نباید بگذاریم روی هم انباشته شوند.

وی افزود: راه حل مشکلات کشور، اعتماد به نیروهای انقلاب و اقدامات جهادی، انقلابی و جلوگیری از نفوذی‌هاست.

غیب‌پرور در پاسخ به سوالی درباره دخالت نهادهای انقلابی در کار دولت گفت: اگر این را نگویند ما به خودمان شک می‌کنیم؛ با این حرف‌ها ما یقین می‌کنیم مسیرمان درست است؛ وقتی می‌گوییم بسیج برای حل مشکلات طرح دارد، ادعا نیست، ما در بخش‌های مختلف طرح داریم، بیایند بشنوند و اگر نخواستند نپذیرند.

وی عنوان کرد: ما بسیج هستیم و وظیفه پاسداری از انقلاب را داریم و دخالت در کار دولت معنایی ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا امکان جنگ وجود دارد؟ گفت: وقتی مقام معظم رهبری می‌گویند احتمال جنگ وجود ندارد، یک پشتوانه قوی پشت سخنان ایشان است؛ به دلایل مختلف جنگ نخواهد شد و محال است، آمریکا هم دنبال جنگ نیست و اگر حرف آن را می‌زند،‌ بلوف می‌زند.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40254

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40254/نیازی-نیست-اروپا-درباره-مسائل-دفاعی-مشاوره-دهد-کمک-دولت-تعارف-نمی-کنیم

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir