۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۰۲۵۰
دقایقی قبل صورت گرفت

عزم جزم بسیجیان بام ایران برای محرومیت‌زدایی/ آغاز رزمایش ۵ هزار نفری محمد رسول‌الله (ص) 2 در چهارمحال و بختیاری

رزمایش ۵ هزار نفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با حضور پررنگ بسیجیان و درقالب ۲۰ گردان بیت‌المقدس و ۱۵۰ گروه جهادی از دقایقی پیش در نواحی ۹گانه شهرستانی و ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری با رمز یا رسول‌الله و با فرمان سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
عزم جزم بسیجیان بام ایران برای محرومیت‌زدایی/ آغاز رزمایش ۵ هزار نفری محمد رسول‌الله (ص) 2 در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ رزمایش ۵ هزار نفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ با حضور پررنگ بسیجیان و درقالب ۲۰ گردان بیت‌المقدس و ۱۵۰ گروه جهادی از دقایقی پیش در نواحی ۹گانه شهرستانی و ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری با رمز "یا رسول‌الله (ص)" و با فرمان سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  آغاز شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله دوم آن در هفته دفاع مقدس انجام می‌گیرد و مرحله نخست آن از امروز در چهارمحال و بختیاری آغاز و تا روز پنج‌شنبه ادامه دارد.


محتوای این رزمایش در زمینه رزمی، فرهنگی، آموزشی، خدمت‌رسانی به مناطق محروم حاشیه شهرها می‌باشد و نمایش اقتدار بسیج با پیاده‌روی و ستون‌کشی در سطح شهرها به استکبار جهانی و دشمنان خارج از کشور نشان داده می‌شود که هدف از آن مایوس‌سازی دشمنان انقلاب در خارج از مرزها است.




انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۳:۳۴

9 Jan 2020