۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۴۰۲۴۴
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فعالیت‌ ۱۵۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ۲

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اعزام ۱۵۰ گرو‌ه‌های جهادی در استان از روز دوازدهم شهریور آغاز شده و این گروه‌ها فعالیت‌های خود را از روز چهارشنبه و هم‌زمان با آغاز رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ۲ شروع می‌کنند.
آغاز فعالیت‌ ۱۵۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری هم‌زمان با رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ۲
سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از اعزام ۱۵۰ گروه جهادی برای ارائه خدمات رایگان خبر داد و اظهار کرد: این گروه‌ها خدمات خود را در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی، مشاوره‌ای، پزشکی، و...، به مناطق محروم چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های ۹گانه ارائه می‌دهند.

وی افزود: اعزام گرو‌ه‌های جهادی از روز دوازدهم شهریور آغاز شده و این گروه‌ها فعالیت‌های خود را از چهارشنبه و هم‌زمان با آغاز رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ۲ شروع می‌کنند.

سردار اکبری ادامه داد: مدت زمان حضور گروه‌های جهادی در محل‌های مورد نظر بستگی به عرصه خدمت آن‌ها دارد و از دو روز تا 10 روز متغیر است.

فرمانده سپاه حضرت قمر‌بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان داشت: محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین اهداف گروه‌های جهادی است و اعزام این گروه‌های با اولویت حاشیه شهرهای استان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۹:۰۰

2 Jan 2020