۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۰۲۱۱

واقعه غدیر در شهرکرد بازروایی شد

فرمانده سپاه شهرکرد گفت: واقعه غدیر برای هفتمین سال متوالی در شهرکرد بازروایی شد.
واقعه غدیر در شهرکرد بازروایی شد
سرهنگ پاسدار موسی انصاری فرمانده سپاه شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: امسال نیز برای هفتمین سال متوالی واقعه بزرگ غدیر به صورت هنرمندانه با مشارکت بسیجیان و هیئت های مذهبی در شهرکرد بازسازی و بازرویی شد.

انصاری تصریح کرد: بیشتر مشکلات جامعه اسلامی به خاطر فراموشی اهداف و فلسفه غدیر بعد از حجه الوداع پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و سفارش های آن حضرت به مسلمین در تبعیت از خط ولایت و امامت است.

وی افزود: بیان فلسفه غدیر به صورت هنرمندانه می تواند نقش بسزایی در تبیین اهداف و منظورهای این واقعه بزرگ تاریخ اسلام و بشریت داشته باشد.

انصاری از همه بسیجیان و هیئت های مذهبی شهرکرد که هرساله در انجام این برنامه با سپاه ناحیه این شهرستان همراهی و همکاری می کنند و از حضور پرشور و استقبال مثال زدنی مردم ولایتمدار شهرکرد و حومه از این برنامه معنوی تشکر کرد.

گفتنی است: سه کاروان غدیریه قبل از آغاز این مراسم از نقاط مختلف شهرکرد به سمت آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها و سپس به سوی محل مراسم جنب ترمینال آزادی حرکت کردند و با اجتماع باشکوه آنها، خطبه غدیریه روایت گردید.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۱:۲۷

27 Dec 2019