۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۰۱۸۵
محسن رضایی در چهارمحال و بختیاری

امروز نيازمند قيام ملي عليه زورگويي‌هاي غيرقانوني آمريكا هستيم/رسانه ملی شایعه‌سازی‌های دشمنان را خنثی کند

دبیر مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: نيازمند يك قيام ملي عليه زورگويي‌هاي غيرقانوني و فشارهاي اقتصادي آمريكا هستيم البته اين نخستين‌ بار نيست كه با اين نوع اقدامات دست و پنجه نرم مي‌كنيم چراكه از نخستين روزهاي بعد از پيروزي انقلاب، تمام قدرت‌هاي جهاني با كوتاه شدن دستشان از منافع‌شان در ايران، عليه كشورمان وارد ميدان شدند.
امروز نيازمند قيام ملي عليه زورگويي‌هاي غيرقانوني آمريكا هستيم/رسانه ملی شایعه‌سازی‌های دشمنان را خنثی کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرلشگر محسن رضایی دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام شب گذشته در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها اظهار کرد: وظيفه رسانه ملي در شرايط كنوني، اميدآفريني و افزايش روحيه مردمي به‌منظور قيام اقتصادي در برابر تهديدات دشمنان است.

وی افزود: نيازمند يك قيام ملي عليه زورگويي‌هاي غيرقانوني و فشارهاي اقتصادي آمريكا هستيم البته اين نخستين‌ بار نيست كه با اين نوع اقدامات دست و پنجه نرم مي‌كنيم چراكه از نخستين روزهاي بعد از پيروزي انقلاب، تمام قدرت‌هاي جهاني با كوتاه شدن دستشان از منافع‌شان در ايران، عليه كشورمان وارد ميدان شدند و با انواع جنگ‌هاي نظامي، اقتصادي، فرهنگي و تروريستي، به نبرد با مردم بزرگ ايران آمدند.

فشار و محاصره اقتصادي نقشه جديد آمريكاست

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه فشار و محاصره اقتصادي نقشه جديد آمريكاست گفت: بزرگ‌ترين مشكل دولتمردان ايالات متحده اين است كه هنوز مردم ما را نشناخته‌اند؛ در كجاي دنيا سراغ داريم كه از يك خانواده، ۱۲ نفر به شهادت رسيده باشند يا مادر ديگري سه پسرش را به جبهه فرستاده باشد؟ محاسبات مادي‌گرايانه غرب هميشه اشتباه بوده و آنها هنوز گمان مي‌كنند مي‌توانند از اين طريق، ملت ما را به زانو در آورند.

وی ادامه داد: اگر پيروزي‌هاي ما در عرصه اقتصادي بیشتر از پيروزي‌ها و پيشرفت‌هاي نظامي نباشد كمتر نيست، استعدادهاي جواني در كشورمان وجود دارند كه اگر به آنها ميدان داده شود مي‌توانند تحولات شگرفي را در حوزه‌هاي گوناگون اقتصادي به وجود بياورند.

صدا و سيما رسانه حامي مردم ايران در همه عرصه‌هاست

رضايي، صدا و سيما را رسانه حامي مردم ايران در همه عرصه‌ها دانست و خاطرنشان كرد: امروز وظيفه سنگيني بر دوش اين رسانه است، روحيه دولتمردان، مسئولان و مردم ما بايد تقويت شوند چراكه غربي‌ها هر روز به دنبال شايعه‌سازي هستند و در مقابل اگر روحيه ملت ايران تهييج و به جهاد اقتصادي تبديل شود، آنگاه شاهد برطرف شدن بسياري از تنگناها هستيم.

دبیر مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاكيد بر اميدآفريني در سطح جامعه از سوي صدا و سيما بیان داشت: همچنين لازم است رسانه ملي موانع موجود اقتصادي و نيز مشكلاتي را كه در اقصي نقاط كشور بر سر راه مبارزه با دشمنان قرار دارند به دولتمردان نشان دهد و دست‌هاي پشت پرده را رو كند.

رضايي در پايان از تلاش‌هاي معاونت امور استان‌ها و مراكز استاني صداوسيما به دليل پرداختن به سوژه‌هاي جذاب و ساخت سريال‌هايي با موضوع مفاخر ايران اسلامي قدرداني و تشكر كرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۲:۴۲

28 Dec 2019