کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علي‌عسگري در چهارمحال و بختیاری:

اهمیت صدا و سیما در جنگ رسانه‌ای غیرقابل انکار است/متوسلان به سلطنت‌طلبان و منافقین سیلی محکمی از مردم ایران می‌خورند

6 شهريور 1397 ساعت 8:29

رئيس رسانه ملی اهميت جايگاه سازمان صدا و سيما را غيرقابل انكار دانست و گفت: اهميت رسانه ملي در اين جنگ بزرگ رسانه‌­اي فوق‌العاده است و امروز ما در معرض يك جنگ رواني رسانه‌اي گسترده قرار داريم.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالعلی علی عسگری رئيس سازمان صدا و سیما شب گذشته در آيين اختتاميه بيست­ و يكمين جشنواره توليدات مراكز استاني با بيان اينكه سازمان صدا و سيما يك پيكره واحد است اظهار داشت: به لطف الهي این سازمان هم‌اكنون پررونق­‌ترين دوران خود را سپري مي­‌كند و به‌رغم اينكه شايد بتوان گفت در سخت‌­ترين زمان هم قرار داریم.

وی اهميت جايگاه سازمان صدا و سيما را غيرقابل انكار دانست و تصريح كرد: اهميت رسانه ملي در اين جنگ بزرگ رسانه‌­اي فوق‌العاده است و امروز ما در معرض يك جنگ رواني رسانه‌اي گسترده قرار داريم.

علي عسگري با بيان اينكه جنگ تمام عيار رسانه‌­اي امروز شرايط خاصي را ايجاد كرده است گفت: جهان امروز، جهان ارتباطات است و انسان‌ها با رسانه‌ها در اين جهان ارتباط تنگاتنگ دارند و هر روز اين ارتباط گسترده‌تر مي‌­شود.

رئيس سازمان صدا و سيما به رقابت رسانه‌هاي مختلف و توسل به روش‌هاي متفاوت براي حذف رقيب در اين عرصه اشاره و تأكيد كرد: در اين چارچوب، رسانه‌هاي نظام سلطه همه فشار و جنگ رواني خود را بر سازمان صدا و سيما به‌عنوان قله مقاومت گذاشتند و همچنان به آن ادامه مي­‌دهند.

علي عسگري، استفاده دشمنان ملت ايران از معاندان جمهوري اسلامي را نشان ضعف دشمن دانست و تاکید کرد: آن­ها هم‌اكنون به سلطنت‌طلبان و منافقين متوسل شده­‌اند كه پرونده­‌شان نزد ملت ايران سياه است و بارها از ملت سيلي خورده‌اند و اين بار هم همه آ­ن‌­ها سيلي محكمي از مردم رشيد ايران خواهند خورد.

وی با بيان اينكه نقش و حرکت رسانه‌هاي استاني در این مسير سخت را مهم توصيف و تصريح كرد: ما بايد تعامل خودمان را در اين شبكه‌هاي استاني با مردم بيش‌تر و قوي‌­تر كنيم تا با حركت در اين مسير موقعيت رسانه‌هاي استاني حفظ و تقويت شود.

علی عسگری خاطرنشان کرد: ما بايد با مطالعات علمي، خواست‌­ها، نيازها و مشكلات مردم را به درستي احصاء كنيم و براي يافتن راهكار رفع آن­ها هم‌انديشي برگزار کنیم.

رئيس سازمان صدا و سیما، چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي را فرصتي كم‌نظير براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و افزود: بايد تلاش‌­هاي صورت گرفته را به درستي براي مردم تبيين كرد و روحيه اميد را بيش از پيش تقويت كرد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 40184

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40184/اهمیت-صدا-سیما-جنگ-رسانه-ای-غیرقابل-انکار-متوسلان-سلطنت-طلبان-منافقین-سیلی-محکمی-مردم-ایران-می-خورند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir