۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۰۱۷۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد

طرح بازسازي واقعه غدير در شهرستان فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: همزمان با دهه امامت و در آستانه فرارسيدن عيد ولايت بزرگ‌ترين واقعه تاريخ شيعيان در شهرستان فارسان بازسازي خواهد شد.
طرح بازسازي واقعه غدير در شهرستان فارسان
حميد يزداني، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: امسال هم طبق روال سال‌هاي گذشته، بزرگ‌ترين واقعه تاريخ شيعه و مهم‌ترين سند حقانيت شيعيان در شهرستان فارسان بازسازي خواهد شد.

وي افزود: واقعه غدير يکي از بزرگ‌ترين سندهاي حقانيت شيعه است که همگان حتي اهل سنت بر وقوع و صحت آن معترف هستند و بزرگ‌ترين عيد ما شيعيان محسوب مي‌شود لذا تشريح و شناخت آن از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. در همين راستا سپاه ناحيه فارسان قصد دارد تا با بازسازي اين واقعه تاريخي نحوه وقوع و جانشيني اميرالمؤمنين (ع) را براي همشهريان و عموم مردم شهرستان به تصوير بکشد.

سرهنگ يزداني افزود: با توجه به بازخورد بسيار خوبي که اين برنامه در سال‌هاي قبل در بين مردم داشته امسال بسياري از ادارات و مردم عادي نيز پيش‌قدم شده‌اند تا به اجراي اين برنامه کمک و در اجر آن سهيم شوند.

وي بيان داشت: لذا امسال علاوه بر اجراي گسترده اين برنامه، برنامه‌هاي جانبي بسيار خوبي نيز پيش‌بيني‌شده است برنامه‌هايي نظير نمايشگاه کتاب، پذيرائي و ايستگاه‌هاي صلواتي در چند نقطه، تجليل از چندين خانواده شهدا و همچنين برنامه‌هايي نظير مسابقه نقاشي براي کودکان.

وي در پايان خاطرنشان کرد: طبق جلسه‌اي که در خصوص بازسازي واقعه غدير با حضور امام‌جمعه شهرستان و رؤساي ادارات گرفته شد مقرر گرديد، برنامه در ساعت 18 روز چهارشنبه مورخ 1397/06/07 در محل تفريحي پارک قلمستان برگزار گردد.

 لذا از آحاد مردم ولايتمدار استان چهارمحال و بختياري براي حضور در اين مراسم‌هاي معنوي دعوت مي‌نماييم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۳۹

27 Dec 2019