۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۴۰۱۵۳
مديرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان چهارمحال و بختياري

ايمن‌سازي و لکه‌گيري جاده روستاي بيدکل در شهرستان فارسان

مديرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان چهارمحال و بختياري از ايمن‌سازي و لکه‌گيري جاده روستايي بيدکل که به دليل عبور کاميون‌هاي حامل سنگ تخريب شدن خبر داد.
ايمن‌سازي و لکه‌گيري جاده روستاي بيدکل در شهرستان فارسان
احمد جمشيدي، مديرکل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان فارسان و گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: از ايمن‌سازي و لکه‌گيري جاده روستايي بيدکل خبر داد.

جمشيدي تصريح کرد: در خصوص جاده بيدکل و مشکلات آن مقرر گرديد که با مسئولين نشستي داشته باشيم تا هرچه زودتر مشکلات به سازي جاده‌اي اين روستا را حل کنيم و مقرر گردي که فعلاً به‌صورت لکه‌گيري و ايمن‌سازي پرتگاه‌ها اقداماتي صورت پذيرد.
 
در ادامه مرداس طاهري فرماندار شهرستان در بازديدي که از تعدادي از روستاها داشت گفت: به‌اتفاق جمعي از مديران شهرستاني و استاني جهت آشنايي و رفع مشکلات تعدادي از روستاهاي شهرستان در اين روستاها حضور پيدا کرديم تا از نزديک مشکلات را ديده و در جهت رفع آن‌ها تلاش خود را به‌کارگيريم.

وي افزود: اهم مشکلات دو روستاي بيدکل و چشمه دره عبارت‌اند از منابع آب شرب، آب کشاورزي، منابع ملي، بحث کشاورزي و بحث‌هاي دامداري، تسهيلات توسعه عشايري و روستايي و مشکلات مربوط به معادن سنگ روستاي بيدکل و مسائل گردشگري، مسائل بهداشتي و درماني و خانه بهداشت و مسائل جاده‌اي اين دو روستا موردبحث و بررسي قرار گرفت.

طاهري خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات اين دو روستا هرکدام به‌صورت جداگانه د موردبررسي قرار گرفت و مقرر گرديد هر دستگاه اجرايي مشکلات مربوط به خود را در کوتاه‌مدت و تا يک ماه آينده حل کند و بقيه مشکلات که نياز به بررسي بيشتر دارند در بلندمدت رفع و حل گردند.

بيدکل (فارسان)، روستايي از توابع بخش مرکزي شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري ايران است. اين روستا در دهستان ميزدج عليا قرار دارد و براساس سرشماري مرکز آمار ايران در سال ۱۳۸۵، جمعيت آن ۱۷۴ نفر (۳۵خانوار) بوده‌است.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۲:۲۵

27 Dec 2019