۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۰۰۵۷
عضو هیات علمی و استاد دانشگاه در اردل:

مذاکره با آمریکا راه‌گشای مشکلات اقتصادی نیست/بدعهدی آمریکا در برجام به دنیا ثابت شد

عضو هیات علمی و استاد دانشگاه در اردل با بیان اینکه مذاکره با آمریکا راه‌گشای مشکلات اقتصادی نیست گفت: مذاکره مجدد به‌منظور رفع مشکلات اقصادی کشور خطایی واضح برای مسئولان خواهد بود.
مذاکره با آمریکا راه‌گشای مشکلات اقتصادی نیست/بدعهدی آمریکا در برجام به دنیا ثابت شد
خداداد خدادادی عضو هیات علمی و استاد دانشگاه در اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اقشار مختلف مردم که فرمودند: "جمهوری اسلامی هر وقت به آن اقتداری برسد که فشار و هوچی‌گری آمریکا رویش تأثیری نگذارد، می‌تواند با آمریکا مذاکره کند، امروز چنین چیزی نیست، بنابراین امام مذاکره با آمریکا را ممنوع کرد و من هم ممنوع می‌کنم" گفت: فرمایشات رهبری اتمام حجت با مسئولین بود چراکه مذاکره هیچ فایده‌ای برای کشور نداشت و در ادامه هم نخواهد داشت لذا مسئولین باید به توان داخلی تکیه کنند.

خدادادی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا راه‌گشای مشکلات اقتصادی نیست افزود: مذاکره مجدد به‌منظور رفع مشکلات اقتصادی کشور خطایی واضح برای مسئولان خواهد بود.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: برخی از سیاسیون وامانده از شرایط فعلی کشور به علت عدم درک درست از وضعیت امروز ایران اسلامی پیشنهاد مذاکره با آمریکا را سر داده‌اند که از این پیشنهاد بوی نیرنگ و نفاق استشمام می‌شود.

خدادادی با بیان اینکه آمریکا هیچ وقت در مذاکرات صادق نبوده است تصریح کرد: مگر در برجام با آمریکا به مذاکره ننشستیم، همه دنیا دیدند که آمریکا به مذاکره و وعده خود پایبند نیست پس پیشنهاد مجدد مذاکره یعنی خیانت و توسط نفاق داخلی مذاکره با آمریکا مطرح تا به دشمن خط‌دهی کنند.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۵۳

27 Dec 2019