۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۵۵
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل:

فرهنگ‌سازی حفاظت از منابع طبیعی رسالت مهم خبرنگاران است

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل گفت: خبرنگاران جایگاه مهم و اثرگذاری در جامعه دارند لذا فرهنگسازی حفاظت از منابع طبیعی از مهمترین رسالت این قشر تلاشگر است.
فرهنگ‌سازی حفاظت از منابع طبیعی رسالت مهم خبرنگاران است
به گزارش جهانبین نیوز، سلیمان بهمنی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردل صبح امروز در دیدار با خبرنگاران شهرستان اردل ضمن تقدیر از این قشر تلاشگر گفت: خبرنگاران نقش بزرگی در انعکاس مشکلات مردم به مسئولین و پیگیری مطالبات مردم دارند.

بهمنی اظهار کرد: خبرنگاران به مسئولین کمک می کنند تا نتیجه عملکرد مدیرتی شان در رفاه مردم را ملاحظه کنند، اگر این عملکرد منفی بود آن را تغییر دهند و اگر بازخورد مثبتی گرفتند با انگیزه مضاعف خدمت رسانی کنند.

وی، فرهنگسازی را از دیگر رسالت های اصحاب رسانه برشمرد و گفت: فرهنگسازی در هریک از حوزه ها می تواند جامعه را در امنیت، اقتصاد، اخلاقیات و سایر بخش ها در مسیر توسعه قرار دهد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری اردل در ادامه افزود: خبرنگار جایگاه مهم و اثرگذاری در جامعه دارد و اگر به نحو مطلوب از آن بهره برداری شود شاهد رشد و تحول کشور خواهیم بود.

بهمنی در پایان گفت: خبرنگار باید آگاه ترین، عالم ترین، عادل ترین و منصف ترین فرد جامعه باشد تا بتواند امیدآفرین و منشا خیر شود.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۸:۱۲

27 Dec 2019