۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۴۰۰۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خبر داد

۳۰ میلیارد ریال وام ۶ درصد اشتغال‌زایی منتظر جوانان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: براساس قرارداد با بانک رسالت، 30 میلیارد ریال اعتبار برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغال جوانان در چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده که جوانان می توانند با ارائه طرح های اشتغالزایی از این فرصت استفاده کنند.
۳۰ میلیارد ریال وام ۶ درصد اشتغال‌زایی منتظر جوانان چهارمحال و بختیاری
حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مرحله اول تسهیلات قرض الحسنه اشتغال جوانان با تامین اعتبار از طرف وزارت ورزش و جوانان مبلغ ۱۰ میلیارد ریال با سود ۶ درصد پرداخت خواهد شد که متقاضیان می بایست طرح‌های اشتغال‌زایی خود را هر چه سریع‌تر به ادارات ورزش و جوانان و یا معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل تحویل دهند.

وی بازپرداخت مرحله اول این وام را ۶۰ ماهه و حداکثر۳۰۰ میلیون ریال عنوان و اضافه کرد: اولویت پرداخت این وام با جوانانی است که در سنین ۱۸ تا ۳۵ سال بوده و با قید فوریت طرح‌های اشتغال‌زایی خود در حوزه تولید لوازم ورزشی، تولید لباس کار، فرم مدارس، پیراهن مردانه، دامپروری، تولید نان و شیرینی و تولید میوه و سبزی خشک و گیاهان دارویی را تحویل دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان ادامه داد: پس از اتمام مرحله اول، بانک رسالت براساس قرارداد با وزارت ورزش و جوانان موظف به پرداخت ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی با بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه است لذا جوانان برای استفاده از مرحله اول این تسهیلات که دارای شرایط بسیار مطلوب در سود و پرداخت است می‌بایست با قید فوریت طرح‌های خود را ارائه دهند.

وی بیان داشت: این تسهیلات ویژه جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال در شهرهای کوچک و روستاها می‌باشد و در صورت کامل بودن مدارک متقاضی، این وام حداکثرظرف مدت دو ماه به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

گفتنی است این تسهیلات به در مرحله اول به ۱۴ استان کشور تخصیص یافته که مبلغ ۳۰میلیارد ریال سهم استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۲۴

27 Dec 2019