۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۳۹۹۷۶
مدیر دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

استخدام رسمی کلیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در بدنه دولت

مدیر دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه دانشجویانی که وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند به استخدام دولت در می‌آیند و کمک هزینه تحصیل یا حقوق ۷۸۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.
استخدام رسمی کلیه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در بدنه دولت
به گزارش جهانبین نیوز؛ تیمور نظری فر مدیر دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دانشگاه ادامه روند مراکز تربیت معلم است و امسال سالگرد ۱۰۰ سالگی تاسیس و فعالیت آن می‌باشد.

وی دانشگاه فرهنگیان را اصلی‌ترین مرکز برای تامین نیروی انسانی موردنیاز آموزش و پرورش عنوان و خاطرنشان کرد: از سال ۹۱ تغییراتی در روند کار این دانشگاه ایجاد شد و از همین سال کلیه پذیرش‌ها در مقطع کارشناسی پیوسته صورت می‌گیرد.

نظری فر از تحصیل ۷۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد در پردیس‌های بحرالعلوم و باهنر در شهرکرد و مرکز شهید رجایی در فرخشهر خبر داد و یادآور شد: مراکز این استان ظرفیت پذیرش یک هزار دانشجو را دارا می‌باشند.

مدیر دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه براساس سیاست‌های آموزش و پرورش و پیگیری‌های صورت گرفته با جذب ۲۵ هزار دانشجو در کل دانشگاه‌های کشور موافقت شده است ادامه داد: از این تعداد ۲۶۳ نفر سهم این استان است که ۱۴۷ نفر آن‌ها مرد و ۱۱۶ نفر زن هستند.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به‌عنوان اصلی‌ترین دستگاه در نیل به توسعه پایدار مطرح است و بنابراین کیفیت نیروی ورودی به آن بسیار مهم است افزود: از همین‌رو باید خروجی دانشگاه فرهنگیان یک معلم مناسب و مطلوب باشد.

نظری فر سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش را ارزشمندترین سرمایه‌گذاری دانست و عنوان داشت: دستاورد این نوع سرمایه‌گذاری در جامعه بصورت مطلوب دیده می‌شود و به همین دلیل می‌توان این نوع از سرمایه‌گذاری‌ها را مطلوب دانست.

مدیر دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: جذب نخبگان در این دانشگاه جزء برنامه‌هایی است که به جد پیگیر آن هستیم، در سال‌های اخیر روند پذیرش دانشجو به سمت کیفی‌سازی پیش رفته به‌گونه‌ای که، کسانی می‌توانند این دانشگاه‌ها را انتخاب کنند که کف ترازشان در کنکور ۶ هزار و ۵۰۰ و معدلشان ۱۵ به بالا باشد.

وی ۲۲ سال تمام را سن مورد قبول برای حضور در این دانشگاه عنوان و اضافه کرد: کلیه دانشجویانی که وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند به استخدام دولت در می‌آیند و کمک هزینه تحصیل یا حقوق ۷۸۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند اما دانشجویانی که از خوابگاه بهره می‌برند باید ۴۵ درصد آن را برای هزینه خوابگاه و تغذیه بپردازند.

نظری فر ادامه داد: پسران با ورود به دانشگاه فرهنگیان از اعزام به سربازی معاف می‌شوند و علاوه‌بر این بیمه افرادی که وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شود نیز پرداخت می‌شود.

مدیر دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: سیاست‌های دولت به سمتی می‌رود که ۱۰۰ درصد نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تامین شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۷:۵۳

27 Dec 2019