۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۹۹۵۹
امام جمعه شهر اردل:

دستگاه قضایی بدون ملاحضه با آقازاده ها برخورد قاطع کند

امام جمعه شهر اردل گفت:دستگاه قضایی بدون ملاحظه وباقاطعیت باهرکسی که خون این مردم راتوی شیشه کرد خصوصا آقازاده ها برخورد قاطع کند.
دستگاه قضایی بدون ملاحضه با آقازاده ها برخورد قاطع کند
به گزارش  جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی بااشاره یکی از فرمایشات امام علی (ع) در نهج البلاغه " فَاتَّقُوا اللَّهَ عِبَادَ اللَّهِ وَ بَادِرُوا آجَالَكُمْ بِأَعْمَالِكُمْ وَ ابْتَاعُوا مَا يَبْقَى لَكُمْ بِمَا يَزُولُ عَنْكُم‏ گفت: امیرالمؤمنین (علیه السلام) می فرماید: «وَ ابْتَاعُوا مَا يَبْقَى لَكُمْ بِمَا يَزُولُ عَنْكُم‏»؛ به وسیله چیزی که از دست شما می رود، آخرت خود را بخرید.

بهرامی افزود:یک چیزهایی دارید که از دست شما می رود این دنیا و آنچه که در این دنیا دارید، چه پول باشد، چه مال باشد، چه ثروت باشد، چه ریاست باشد، هر چه که می خواهد باشد، نهایتا از دست شما می رود منتها کسی سود می کند که به وسیله آن چیزهایی که در این دنیا از دست انسان می رود، آخرتی را بخرد که می ماند به وسیله چیزهایی که از دست می‌رود، چیزهایی را تهیه کند که می ماند.

وی اظهار کرد:هر چه تلاش بر این دنیا کنید، از دست تان می رود اما هرچه تلاش برای آخرت کنید می ماند.

دستگاه قضایی بدون ملاحضه با آقازاده ها برخورد قاطع کند

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۵۹ تشکیل شد که از آن پس نقش این شورا در بین نهادها و سازمان‌های مختلف اسلامی کشور حفظ اقتدار، انسجام، وحدت و یکپارچگی بین فعالیت‌های این ارگان‌ها بود و تا به امروز نیز به خوبی این رسالت خود را در کالبدی غیرقابل دسترسی برای دشمنان حفظ کرده است.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به ۱۵ مرداد سالروز حمله اتمی آمریکا به ناکازاکی ژاپن افزود:نباید جنایات کشورهای مدعی دنیا ومدعی صلح وآزادی ودموکراسی دردنیا را فراموش کنیم دنیا امروز گرفتار چنین کشور بی منطق ،قلدر،بی رحم وغیرقابل اعتماداست.

وی بیان کرد:کشوری که جز منافع خودش چیز دیگری را نمی بیند آنوقت ترامپ اعلام می کند حاضربه مذاکره باایران است عده ای در کشور ذوق زده می شوند که فرصت خوبی است.

خطیب جمعه شهر اردل با بیان اینکه آمریکا جز انتقام از این ملت به چیزی فکر نمی کننداین روزها از یک طرف گاهی می گویند ماطرفدارمردم ایران هستیم در عین حال اذعان می کنند که بایدبافشار برمردم ایران راتشدید کنیم آشوب های اجتماعی درست کنیم ،کشور ایران را نا امن کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن بافشاراقتصادی –جنگ روانی علیه ملت ،بابه هم ریختن بازار ارز وسکه وبیکاری هزینه های آشوب های مردمی را فراهم می کنند گفت: دستگاه قضایی بدون ملاحظه وباقاطعیت باهرکسی که خون این مردم راتوی شیشه کرد خصوصاآقازاده ها برخورد قاطع کند تا دیگر شاهد چنین تفکری از سوی دشمنان نباشیم .

حجت الاسلام بهرامی گفت:انقلاب بستری وتفکری است که می خواهد ملت ما باتکیه برخودش وتوان واستعداد ذاتی خودش بزرگ وآقا وعزیز در دنیا بشود دنیای غرب هم این را می داند که ملت ایران درسایه انقلاب آینده ای بسیار درخشان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید ساده زیست باشند و قشر محروم جامعه را درک کنند افزود:وزیری به این شهرستان سفر میکند وبعد به شهرستانهای دیگر برای افتتاح وسرکشی آنهم وزیری که مربوط به همین قشر ضعیف جامعه است بعدبرای ناهار در یکی از شهرستانها سفره ای برای او واطرافیانش پهن کنند حداقل چهار نوع غذا باانواع مخلفات آماده بشود اینها مردم راعصبانی می کند.

بهرامی ضمن گلایه شدید از چنین تشریفاتی اظهار کرد: شما مسئول درنظام دینی هستی به چه حقی برسر چنین سفره ای نشستی شما می فهمی کسی همه ی زندگیش بایارانه می گذرد یعنی چه؟آنوقت پشت در عده ای از مردم کاغذ به دست منتظر وزیر محترم شکمش سیربشود ونگاهی به این درخواستها بکند بله انقلاب ونظام بااین چنین مدیرانی دچار مشکل خواهدشد حتی اگر میزبان شما شخص هم بود از بیت المال ودولت هم نبود باز هم نباید سر این سفره می نشستی چجور لقمه از گلوی توپائین می رود وقتی میبینی بیکاری ووضعیت معیشت واقتصادی مردم را.

امام جمعه شهر اردل بیان کرد:مشکل امروز کشور فاصله گرفتن مسئولان وماها از انقلاب است راه حل برگشت کارگزاران نظام به مبانی انقلاب به راه انقلاب به همان مسیری که امام راحل در جلوی پای ملت گذاشت می باشد.
انتهای پیام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۵:۴۲

28 Dec 2019