۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۹۹۲۶
نماینده مردم شهرستان لردگان:

ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در تمام وزارتخانه ها، سرلوحه کار قرار گیرد

نماینده مردم شهرستان لردگان و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، معتقد است که ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در تمام وزارتخانه ها باید سرلوحه کار قرار گیرد تا وزارتخانه ها نیروسازی کرده و برنامه های خوبی در این زمینه تدارک ببینند.
ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در تمام وزارتخانه ها، سرلوحه کار قرار گیرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ هفته گذشته بود که نمایندگان مردم در خانه ملت، با اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان موافقت کردند که براساس این اصلاحیه معاونان وزرا و استاندارانی که به سن بازنشستگی رسیده اند باید از کار برکنار شوند و پس از این دوران فراغت از کار را طی کنند.
یکی از وزارتخانه‌هایی که ۱۳ مدیر ارشد آن باید با صندلی‌های خود خداحافظی کنند وزارت نفت است، وزارتخانه ای که یکی از کلیدی‌ترین وزارتخانه‌های کشور است و انتصاب مسئولان جوان در این وزارتخانه می‌تواند به چابک سازی بیش از پیش این وزارت طلای سیاه کمک کند.

محمد خالدی سردشتی، عضور کمسیون انرژی و نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی در این باره معتقد است مجلس قانون خوبی را درباره بازنشستگان مصوب کرد و براین اساس بازنشستگان در هر وزارتخانه و سازمانی که با دولت ارتباط پیدا می کند با رسیدن به سن بازنشستگی حق ادامه کار ندارند.

خالدی می افزاید: با توجه به اینکه ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان یکی از خواسته های مهم نمایندگان است حتما در اجرای آن مُصِر خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ نفر از معاونان وزیر نفت در سن بازنشستگی قرار دارند، ادامه داد: وزارت نفت به اندازه کافی نیروی متخصص، با تجربه و توانمند دارد و نگران این نیست که چند نفری از گردونه مدیریت این وزارتخانه خارج خواهند شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در تمام وزارتخانه ها باید سرلوحه کار قرار گیرد تا وزارتخانه ها نیروسازی کرده و برنامه های خوبی در این زمینه تدارک ببینند.

وی افزود: با توجه به اینکه قطعا شورای نگهبان این قانون را تایید می کند باید از هم اکنون با توجه به باهوش بودن وزیر نفت این وزارتخانه به فکر چاره باشد تا این قانون سریع اجرا شود و نخواهیم اورژانسی کاری انجام دهیم.

خالدی بیان داشت: این موضوع تنها به وزارت نفت مربوط نمی شود و در حوزه وزارت کشور حدود ۱۵ استاندار باید از سمت خود کناره گیری کنند.

انتهای پیام1026ج /630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۱:۵۳

18 Jan 2020