۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۹۹۱۶
استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری:

سردار سلیمانی پیام اقتدار و قدرت ایران را به گوش دنیا رساند/در مقابله با دشمن ایران، متحد و یک‌پارچه می‌ایستد

استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری گفت: سردار سلیمانی بنابر وظیفه ذاتی سپاه قدس در مقابل ترامپ و برای دفاع از نظام ورود پیدا کرده و در راستای وظایف خود پیام‌هایی را به آمریکا و دنیا رسانده و آن اقتدار و قدرت نظام را به آمریکا نشان می‌دهد.
سردار سلیمانی پیام اقتدار و قدرت ایران را به گوش دنیا رساند/در مقابله با دشمن ایران، متحد و یک‌پارچه می‌ایستد
احمدرضا بسیج استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طبق قانون اساسی سپاه پاسداران موظف دفاع از انقلاب و دستاوردهای کشور بنابر تشخیص نظام در حوزه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و... است.

وی با اشاره به اینکه سپاه قدس یکی از شاخه‌های سپاه پاسداران است که ماموریت برون‌مرزی برای دفاع از کشور دارد ادامه داد: از همین منظر است که سردار سلیمانی بنابر وظیفه ذاتی سپاه قدس در مقابل ترامپ و برای دفاع از نظام ورود پیدا کرده و در راستای وظایف خود پیام‌هایی را به آمریکا و دنیا رسانده و آن اقتدار و قدرت نظام را به آمریکا نشان می‌دهد.

بسیج با بیان اینکه برخی از جنگ‌ها اصطلاحا جنگ لفظی،؛ برخی از جنگ افکار و برخی هم جنگ سخت هستند، ادامه داد: ما به تعبیر قرآن با هر برخوردی و هر مواجهه‌ای مانند خودشان رفتار می‌کنیم.

این استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر حرف‌های آمریکا در مقابل ایران فقط لفاظی است پس سردار ما هم در جوابش سخن گفتند، اما اگر سخن آمریکا در مقابل ایران جدی است و واقعا قصد جنگ دارند پس سخن سردار ما هم در مورد جنگ همان است که گفتند.

وی اضافه کرد: اینکه سخن سردار چگونه باشد به نسبت سخن دشمن باید سنجیده شود، ضمن اینکه سردار سلیمانی تا پیش از این هم هر وعده‌ای در نابودی دشمن دادند به واقعیت تبدیل شده است.

بسیج با تاکید بر اینکه وحدتی که در جامعه تعریف می‌شود گاهی وحدت در اهداف است، در برخی از موارد وحدت در روش‌ها و گاهی وحدت در مبانی و اهداف خاطرنشان کرد: ما وحدت در مبانی و اهداف را در کشور داریم و همه گروه‌ها قوانین تعریف شده در نظام و قوانینی که مجوز از وزارت کشور دارند را قبول دارند.

این استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: گاهی روش‌ها متفاوت است، یکی راه‌حل مشکلات را در مذاکرات می‌بیند و دیگری با مذاکره موافق نیست، یا برخی به اقتصاد بازار اعتقاد دارند و عده‌ای اقتصاد دولتی را راه‌گشای مشکلات می‌دانند، اگر در مواجهه با دشمن قَدَر کسی بخواهد اختلاف در مبانی ایجاد کند این فرد بیمار دل است.

وی ادامه داد: در مقابل دشمن باید از اختلاف‌های روشی صرف نظر کرده و وحدت در اهداف و مبانی را در دستورکار خود قرار داد تا نتیجه مطلوب حاصل شود و به تمدن‌سازی که هدف بزرگ کشور است و همه جناح‌ها به آن اعتقاد دارند محقق شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۵۷

27 Dec 2019