۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۳۹۸۸۳
مسئول دبیرخانه و ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

انقلاب‌اسلامی ودیعه‌ای الهی برای بشریت است/لزوم تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌های انقلابی

مسئول دبیرخانه و ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب‌اسلامی ودیعه‌ای الهی برای بشریت است که توانسته عزتمندانه پس از پشت سر گذاشتن انواع توطئه و کارشکنی به جایگاه واقعی خود در دنیا برسد.
انقلاب‌اسلامی ودیعه‌ای الهی برای بشریت است/لزوم تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌های انقلابی
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در اولین جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد شهرستان شهرکرد که در فرمانداری شهرستان شهرکرد برگزار شد با تبریک ولادت باسعادت ثامن‌الحجج علی‌بن موسی‌الرضا (ع) اظهار کرد: انقلاب‌اسلامی ودیعه‌ای الهی برای بشریت است که توانسته عزتمندانه پس از پشت سر گذاشتن انواع توطئه و کارشکنی به جایگاه واقعی خود در دنیا برسد.

مسئول دبیرخانه و ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: امیدواریم در شهرستان شهرکرد برنامه‌هایی برگزار شود که بتوانیم دستاوردهای بی‌شمار نظام اسلامی را در همه‌ عرصه‌ها علی‌الخصوص پزشکی و سلامت، علمی و فناوری، صنعت، آموزش و پرورش، راه‌های ارتباطی، شهرسازی، برق‌رسانی، گازرسانی به شهرها و روستاها و... برای مردم بازگو کند که این مهم وظیفه سنگین کارگروه تدوین سیمای شهرستان شهرکرد قبل و بعد از انقلاب‌اسلامی را سنگین‌تر می‌کند.

بهره‌گیری از معنویت امام رضا (ع) توفیق الهی است

در ادامه‌ این جلسه، حجت‌الاسلام محمد احمدی مدیر حوزه‌های علمیه استان بهره‌گیری از معنویت امام رضا (ع) را توفیق الهی دانست و افزود: امام رضا (ع) در شرایط خاصی، مأموریت خاصی بر او تحمیل شد، توطئه‌ی مأمون برای ماجرای ولایتعهدی با آگاهی و هوشیاری ایشان خنثی شد و پیروزی امام در این توطئه خود دلیلی بر الهی بودن وی است.

وی با اشاره به وسعت و گستردگی شهرستان شهرکرد از برنامه‌ریزی برای همه‌ی شهرهای شهرستان خبرداد و گفت: ستون انقلاب‌اسلامی ولایت فقیه است و باید در برنامه‌هایی که برگزار می‌شود به نقش ارزنده ولی‌فقیه در حفظ و سلامت انقلاب‌اسلامی توجه نمود.

مسئول شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی شهرستان شهرکرد چهلمین سالگرد انقلاب‌اسلامی را فرصتی برای توجه به نقش برجسته مردم در پیدایش، وقوع و استمرار انقلاب‌ برشمرد و تصریح کرد: در جلسات آینده ستاد، مسئولین شهرها و بخش‌ها باید گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده خود و همچنین اقداماتی که تاکنون انجام داده‌اند برای جمع‌بندی و تدوین ارائه دهند.

تبیین اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی وظیفه‌ همه‌ مسئولین است

در پایان جلسه، عبدالعلی ارژنگ فرماندار شهرستان شهرکرد تبیین اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی را وظیفه‌ همه‌ مسئولین دانست و تأکید کرد: در این شرایط خاص که دشمن برای همه‌ی جوانان ما نسخه یأس و ناامیدی پیچیده است باید بمنظور مقابله با این شبیخون با بهره‌گیری از ابزارهای هنری و جوان‌پسند وضعیت قبل و بعد از انقلاب کشور و استان و شهرستان شهرکرد را ترسیم کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی، همه‌ی شهرها و ادارات شهرستان می‌بایست با کار مضاعف و شناسایی نقاط ضعف و قوت حداکثر توان خود را برای برگزاری برنامه‌های متفاوت از همیشه بکار گیرند.

ارژنگ از برنامه‌ریزی برای تشکیل جلسه کارگروه تدوین سیمای شهرستان شهرکرد قبل و بعد از انقلاب‌اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب‌اسلامی استان شویم.

گفتنی است در پایان این جلسه احکام مسئولین ستادهای هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد انقلاب‌اسلامی شهرهای شهرستان شهرکرد به شرح: حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن جلالی: هفشجان، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محمدزاده: سودجان، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب‌الله شاهسون: سورشجان، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خدابنده: شهرکیان، آقای فرهاد زمانی: فرخشهر، آقای سلیمان اسلامی: نافچ، آقای اسماعیل اسلامی: هارونی، آقای علی‌اصغر شهرانی: طاقانک و آقای مجید غلامی ارجنکی بعنوان مسئول دبیرخانه و ستاد هماهنگی و اجرایی شهرستان شهرکرد ابلاغ شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۴۳

27 Dec 2019