۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۳۹۸۶۴

قیمت نان افزایش نخواهد یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، قیمت نان افزایش نخواهد یافت.
قیمت نان افزایش نخواهد یافت
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید نعیم امامی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری امروز در شورای سیاست‌گذاری آرد و نان استان، با اشاره به اینکه چهار سال است که قیمت نان افزایش نیافته و لازم است افزایش پیدا کند، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور طبق دستور رئیس جمهور و توجه به طبقات پایین جامعه، قیمت نان در سطح کشور افزایش نخواهد یافت.

وی افزود: برای جبران خسارت وارد شده به نانوایان قطعا مکانیزم‌های دیگری تدارک دیده می‌شود.
امامی در خصوص خرید گندم و سن‌زدگی آن، تصریح کرد: کیفیت آرد و گندم در برخی از مقاطع کاهش می‌یابد.

در ادامه معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه ماهه امسال جهار هزار و ۳۱۱ مورد بازرسی از بخش آرد و نان انجام شده که ۷۶ پرونده تشکیل و ۹۲ مورد تخلف کشف شد.

حسن شمسی‌پور ادامه داد: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۷۳۶ میلیون و ۸۲۸ هزار ریال بوده که ۱۷ مورد گرانفروشی، چهار مورد کم فروشی، چهار مورد تقلب، ۱۸ مورد عدم درج قیمت، ۳۲ مورد عدم رعایت بهداشت، شش مورد عرضه خارج از شبکه و ۱۱ مورد سایر موارد گزارش شده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت پایین بودن کیفیت نان و با نظارت‌هایی که از سوی صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و بهداشت صورت می‌گیرد در صورت تخلف با واحد مربوطه برخورد می‌شود.
انتهای پیام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۶:۱۳

27 Dec 2019