۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۹۸۵۰
معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

توحید و اجتناب از طاغوت دو رسالت مهم امت رسول الله (ص) است/ دشمن تاب تفکر انقلاب اسلامی را ندارد

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به آیات قرآن کریم، توحید و اجتناب از طاغوت را دو رسالت مهم امت رسول الله (ص) برشمرد و گفت: توحید تنها این نیست که بگوییم خدا یکی است؛ توحید یعنی اینکه در همه ابعاد زندگی یک جامعه اسلامی تنها حکم خداوند متعال جاری و ساری باشد
توحید و اجتناب از طاغوت دو رسالت مهم امت رسول الله (ص) است/ دشمن تاب تفکر انقلاب اسلامی را ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، در پنجمین شب از سلسله نشست های بیست و پنجمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی، با تبریک ایام الله فرخنده دهه کرامت، از اهتمام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به برگزاری این نشست های معرفتی تشکر کرد و گفت: اجر و پاداش واقعی برگزاری این نشست ها را خداوند متعال می دهد و از غیر او ساخته نیست.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر برگزاری این نشست‌های دینی را بدانیم، افزود: بهترین عمل از نظر اهل بیت (ع) این است که انسان مدام و مستمر به معرفت دینی خود بیافزاید که این مهم با برگزاری چنین نشست هایی محقق خواهد شد.

مروی با اشاره به آیات قرآن کریم، توحید و اجتناب از طاغوت را دو رسالت مهم امت رسول الله (ص) برشمرد و ادامه داد: توحید تنها این نیست که بگوییم خدا یکی است؛ توحید یعنی اینکه در همه ابعاد زندگی یک جامعه اسلامی تنها حکم خداوند متعال جاری و ساری باشد و این امر زمانی محقق می شود که طاغوت در کار نباشد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر اینکه انبیاء الهی تنها مردم را به توحید دعوت نمی کردند بلکه در کنار دعوت به خداپرستی، با طاغوت هم مبارزه می کردند، افزود: انبیاء الهی به دنبال جامعه توحیدی بودند که در آن تنها احکام خداوند حاکم باشد؛ علت دشمنی طاغوتیان با انبیاء الهی هم به خاطر همین مسأله است.

وی با بیان اینکه اگر انبیاء الهی تنها به بیان احکام شرعی دین می پرداختند، دشمنی با آنها صورت نمی گرفت، ابراز کرد: رمز دشمنی طاغوتیان با انبیاء الهی در این بود که آنها به دنبال تشکیل جامعه دینی بر اساس توحید و حاکمیت الله بودند؛ علت مخالفت و دشمنی با نظام اسلامی هم در همین است.

مروی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک فرهنگ و زندگی جدیدی را بر جامعه حاکم کرده که دشمن از آن واهمه دارد، ابراز کرد: دشمنی برای آن نیست که فردی رفته و فرد دیگری آمده است؛ دشمنی برای آن است که فرهنگی مبتنی بر توحید بر انقلاب اسلامی حاکم شده و به یقین این دشمنی ها پایان پذیر نیست.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه دشمن تاب تفکر انقلاب اسلامی را ندارد، ادامه داد: دشمن همیشه به دنبال سلطه بر انقلاب اسلامی بوده و هست و از اینکه ایران زیر بار زور نمی رود، آشفته است.

وی با اشاره به شرایط امروز کشور خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور بحرانی و خطرناک نیست اما حساس است؛ باید با تحلیل درست اوضاع، واقع بینانه رفتار دشمن را بررسی کنیم و در نهایت تصمیم درست را بگیریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۳۵

27 Dec 2019