۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۳۹۷۶۳

عمل کردن به اقتصاد مقاومتی عللی برای محکم کردن پایه های اقتصادی کشور

امام جمعه شهرکرد گفت: اگر ما به اقتصاد مقاومتی عمل و پایه‌های اقتصادی کشور را محکم می‌کردیم با مشکل روبه‌رو نمی‌شدیم.
عمل کردن به اقتصاد مقاومتی عللی برای محکم کردن پایه های اقتصادی کشور
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه با جنگ روانی از سوی دشمن روبه‌رو هستیم، گفت: دشمن در تلاش است در جامعه القا کند که نظام در حال فروپاشی است؛ این دروغ محض است، پایه‌های نظام اسلامی مستحکم و پابرجاست.

وی تصریح کرد: مردم نظام جمهوری اسلامی را به‌راحتی به دست نیاورده‌اند، برای آن ایثار و فداکاری کرده و خون داده‌اند؛ پایه‌های نظام اسلامی در دنیا جایگاهی ویژه دارد.

نکونام  عنوان کرد: دولت‌مردان به یک سری از کارها باید زودتر می‌پرداختند، ما داریم از آن نواحی آسیب می‌بینیم..

خطیب نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه پایه‌های نظام را باید از درون محکم کرد، گفت: ما با آسیب رو‌به‌رو هستیم اما این دلیل نمی‌شود که پایه‌های انقلاب متزلزل است.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم به حق است و باید آن‌ها را مطرح کنند، گفت: مردم پای نظام ایستاده‌اند.

نکونام با بیان اینکه امروز آمریکا در حال اضمحلال است و روز به روز جایگاه خود را از دست می‌دهد، عنوان کرد: این امری کاملا طبیعی است زیرا آمریکا در برابر انقلاب اسلامی قرار گرفته که در جهان بیداری ایجاد کرده است و حرکات مستبدانه و مستکبرانه آمریکا را به سمت فروپاشی می‌برد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز هفته حج، گفت: حج یک عرصه مهم عبادی و سیاسی است.
وی همچنین به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان علی‌رغم هجمه‌های فراوان همیشه در دفاع از اسلام فارغ از افکار سیاسی با نگاه تقواگونه عمل کرده است.

نکونام یادآور شد: طرح تقویت مبانی اعتقادی از فردا در استان آغاز می‌شود و بیست‌ و سه روز ادامه دارد،که یک کار فرهنگی عظیم در کشور است.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۳:۴۸

2 Jan 2020