۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۹۷۵۶

درگیری نیروی انتظامی با صاحبان تلمبه های غیرمجاز در یک روستا+ توضیحات پلیس

طی یک سال گذشته عزم جدی در بین مسئولان و دستگاه های مختلف استان فارس جهت پلمپ کردن چاه های غیر مجاز شکل گرفته است.
درگیری نیروی انتظامی با صاحبان تلمبه های غیرمجاز در یک روستا+ توضیحات پلیس
 به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شیرازه، درحالی که خشکسالی های اخیر از وضعیت هشدار نیز گذشته و عملا با بحران کم آبی مواجه هستیم، طی یک سال گذشته عزم جدی در بین مسئولان و دستگاه های مختلف استان فارس جهت پلمپ کردن چاه های غیر مجاز شکل گرفته است. علاوه بر پُر کردن چاه های غیر مجاز جمع آوری تلمبه های غیرمجاز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

صبح امروز که ماموران نیروی انتظامی برای اجرای حکم قضایی مبنی بر جمع آوری تلمبه های غیر مجاز در بستر رودخانه شاپور و سرچشمه های آن در محدوده روستای حکیم باشی و بازرنگان کازرون اعزام می شوند با ممانعت و مقاومت صاحبان این تلمبه های غیر مجاز مواجه که منجر به درگیری می شود.

پیگیری های شیرازه حاکی از آن است که در این درگیری چند نفر از هر دو طرف مجروح شده اند.

تعدی و تمرد نسبت به مأموران پلیس در کازرون / کشته شدن یک نفر بر اثر درگیری

به گزارش شیرازه، محمد عبادی نژاد فرمانده انتظامی کازرون در گفتگو با خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: مأموران انتتظامی شهرستان کازرون در راستای اجرای حکم قضایی مبنی بر جمع آوری پمپ های غیر مجاز آب، به یکی از روستاهای مربوطه در حوزه پاسگاه انتظامی "کمارج" اعزام شدند.

عبادی نژاد گفت: در حین اجرای حکم توسط مأموران انتظامی، تعدادی از افراد آن روستا نسبت به اجرای حکم معترض و ضمن تمرد و تعدی نسبت به مأموران، اقدام به سنگ پرانی به سمت آنان و ایجاد درگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون افزود: در این خصوص مأموران انتظامی پس از اخطارهای فراوان مبنی بر متفرق شدن جمعیت، اقدام به تیر اندازی هوایی با سلاح ساچمه زنی کرده که در این میان یک نفر از معترضان به هویت " الف – الف" از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد که در بیمارستان فوت کرد.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از مأموران انتظامی نیز از ناحیه دست و پا و به وسیله سنگ پرانی افراد مجروح شدند، افزود: نیروی انتظامی مجری قانون است و بر اساس وظایف ذاتی خود در راستای اجرای حکم قضایی در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمل می کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۰:۵۵

1 Jan 2020