23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جهان بین - 7روز تا شروع مسابقات جوجيتسو قهرماني کشور در بام ايران باقي است - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

7روز تا شروع مسابقات جوجيتسو قهرماني کشور در بام ايران باقي است

21 تير 1397 ساعت 9:48

رئيس هيات جودو، جوجيتسو و کوراش استان خبر داد: مسابقات جوجيتسو قهرماني نوجوانان و جوانان کشور به ميزباني چهارمحال و بختياري 28 و 29 تيرماه برگزار مي شود.


کمال اکبريان رئيس هيات جودو، جوجيتسو و کوراش استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: تا کنون ۲۲ استان براي شرکت در مسابقات اعلام آمادگي کردند و ثبت نام ۱۸ استان تکميل شده است.

اکبريان افزود: هر استان با يک تيم ۷ نفره در هر رده سني نوجوانان و جوانان در اين مسابقات شرکت مي کند.

وي با بيان اينکه سال گذشته تيم جوجيتسو نوجوانان چهارمحال و بختياري در رقابتهاي قهرماني کشور در تهران مقام اول را کسب کرده است ادامه داد: اميدوارم در رقابت هاي پيش رو و با توجه به آمادگي تيم نوجوانان و جوانان استان، قهرمان هر دو رده در کشور شويم.

وي يادآور شد: حضور و تشويق تماشاگران يکي از مزايايي مثبت براي استان است لذا از هم استاني هاي عزيز دعوت مي شود براي تماشاي اين مسابقات که به صورت رايگان است حضور بهم رسانند.

اين رقابتها در مجموعه ورزشي تختي شهرکرد برگزار مي شود

انتهاي پيام/۵۳۰ب


کد مطلب: 39751

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39751/7روز-شروع-مسابقات-جوجيتسو-قهرماني-کشور-بام-ايران-باقي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir