۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۹۷۳۹
گفتگو با موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال:

در انتخاب همسر، عفاف و حجاب ملاک اصلی بود/مراقب آفسایدگیری دشمن در زمین بی حجابی باشیم!

موعود بنیادی فر گفت: عفاف و حجاب کامل لازمه غیرت انسانی است، یکی از اولویت های اصلی در انتخاب همسرم، حجاب وعفت همسرم بود.
در انتخاب همسر، عفاف و حجاب ملاک اصلی بود/مراقب آفسایدگیری دشمن در زمین بی حجابی باشیم!
 به گزارش جهانبین نیوز، گرایش به پوشش و عفاف یک گرایش فطری در میان زنان و مردان است اما میزان و شکل آن رابطه مستقیمی با اخلاق و فرهنگ جوامع داشته و دارد.

در سرزمین‌های مختلف، انسان‌هایی که به ارزش‌های اخلاقی اعتقاد بیشتری داشته‌اند. از پوشش کامل‌تر و متین‌تری استفاده کرده‌اند و هر قدر سطح ارزش‌های اخلاقی در آن جوامع پآیین آمده، پوشش مردان و زنان نیز در سطح پآیین‌تری قرار گرفته و شکل نامناسبی پیدا کرده است.

موعود بنیادی فر داور بین المللی فوتبال در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم، مقوله حجاب و عفاف از ضروریات دین و از مسلمات اجتناب ناپذیر دین و اسلام است، حجاب مصونیت است بخصوص برای بانوان.

وی با بیان اینکه حجاب بهترین وسیله‌ای است که زن را از خطر بیگانه حفظ می‌کند افزود: حجاب و عفاف مختص به یک روز و یک هفته نیست وهمیشه باید رعایت شود.

بنیادی فر در خصوص معیار وملاک انتخاب همسر به خبرنگار ما گفت: عفاف و حجاب کامل لازمه غیرت انسانی است، یکی از اولویت های اصلی در انتخاب همسرم، حجاب و عفت همسرم بود و خوشحالم که این چنین بود.

این داور چهارمحالی در پاسخ به خبرنگار که اگر بخواهید بانوان را با یک اصطلاح فوتبالی به حجاب توصیه کنید چه می گویید؟، گفت: به جوانان می گویم مراقب آفساید گیری دشمن در زمین بی حجابی باشید!

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۱:۱۰

12 Jan 2020