۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۹۶۹۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

آمریکا مظهر جنایت‌های ضدبشری است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: کارنامه دولتمردان آمریکایی مملو از انواع جنایات ضدبشری است.
آمریکا مظهر جنایت‌های ضدبشری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام کریم سرافراز با اشاره به سالروز سرنگونی هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس از سوی ناو وینسنس آمریکا در تاریخ ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ گفت: شهادت ۲۹۰ نفر مسافر و خدمه این هواپیما سندی از جنایات آمریکا در منطقه غرب آسیاست.

وی افزود: پرونده جنایات آمریکا در دنیا و ایران بسیار سنگین است و دولتمردان شیطان بزرگ سابقه دیرینه ای در ظلم و ستم به ملتهای دیگر دارند.

سرافراز، ادامه داد: آمریکایی ها در ایران نیز جنایات مختلفی را در کارنامه خود دارند؛ کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی دولت مصدق در ایران که به آنها اعتماد کرده بود، تجاوز نظامی به طبس، تحریک صدام برای حمله به ایران و حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق و حضور مستقیم در جنگ تحمیلی، تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و روانی، حمایت از گروه های تروریستی ازجمله منافقین، گوشه ای از پرونده جنایات آمریکاست.

وی، بدعهدی آمریکا در برنامه مذاکرات و توافقات هسته ای معروف به برجام و فشار به کشورهای دیگر برای قطع رابطه اقتصادی و خرید نفت از ایران، نمونه های جدیدتری از دلایل بی اعتمادی ملت های دنیا و مردم ما به شیطان بزرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این برهه از زمان، باید مردم و مسئولان ما با اتحاد و انسجام خویش حول محور ولایت، تمام توان خود را بکار بسته و با استقاده از ظرفیت های درونی کشور به مقاوم سازی اقتصاد کمک کنند و با حمایت از تولید ملی، توطئه های دشمنان را خنثی و وضعیت معیشت خانواده ها را بهبود بخشند.

وی، اقتصاد مقاومتی و توجه به درون کشور را راهبرد اصلی و تأکید مقام معظم رهبری برای حل مشکلات دانست و تأکید کرد: باید مردم ما نیز با خرید کالای ایرانی از تولید کنندگان داخلی حمایت کنند تا بیکاری از کشور رخت بربسته و دستگاه های نظارتی نیز بیش از پیش شرایط کشور را در نظر گرفته و مانع از رانت و فساد در بخش های مختلف اقتصادی شوند.

منبع: بسیج

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۷:۳۸

27 Dec 2019