۰
plusresetminus
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ضروری است که اقدامات موثر و عملی درخصوص مفسدان اقتصادی صورت بگیرد چون درغیر این صورت انقلاب و اعتقادات عمومی در معرض خطر قرار خواهد گرفت.
اقدامات موثر و عملی درخصوص مفسدان اقتصادی صورت بگیرد/آمریکایی‌ها برای تحقق اهدافشان 290 مسافر هواپیمای ایرانی را به کام مرگ کشاندند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به وجود مفاسد اقتصادی در جامعه امروز اظهار کرد: مفاسد اقتصادی امروز معضلی است که باعث نگرانی شده است.

وی به زندگی زاهدانه امام خمینی (ره) اشاره و عنوان داشت: امام (ره) هرگز به دنبال زندگی فقیرانه نبود و در عین حال که مرفه بود زندگی به دور از تجملات را برای خود برگزیده بود.

فاطمی با بیان اینکه در گذشته افرادی که برای خود زندگی اشرافی فراهم می‌کردند را طاغوتی می‌گفتند اما متاسفانه امروز هم شاهد چنین زندگی‌هایی هستیم اضافه کرد: ضروری است که اقدامات موثر و عملی درخصوص مفسدان اقتصادی صورت بگیرد چون درغیر این صورت انقلاب و اعتقادات عمومی در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

امام جمعه موقت شهرکرد اقتدار ایران را زبانزد دنیا عنوان و خاطرنشان کرد: از همین‌رو برخورد با مفسدان اقتصادی کار دشواری برای دستگاه مقتدر قضایی نخواهد بود.

وی ادامه داد: همه باید به بحث حمایت از تولیدات ملی توجه داشته باشند چون این موضوع بسیار از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است، وضعیت اقتصادی خانواده‌ها نگران‌کننده است که باید این موضوع حل شود و این مهم از راه مشاغل خانگی و... قابل حل و بهبود است.

فاطمی با اشاره به وضعیت نامناسب منابع آبی و برقی به علت خشکسالی‌های اخیر در کشور یادآور شد: لازم است مردم در مصرف این دو منبع باارزش صرفه‌جویی کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به دوازدهم تیرماه سالروز حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و کشته شدن ۲۹۰ مسافر ایرانی در این حمله گفت: کشوری که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زند اینگونه مردم بی‌گناه را به کام مرگ می‌کشاند و به این طریق کشورها را تحت فشار قرار داده، اهداف شوم خود را عملی می‌کند.

وی با اشاره به سالروز وفات دو عالم گران‌قدر علامه امینی و شهید آیت‌الله صدوقی در هفته پیش‌رو تاکید کرد: علامه امینی با نگارش کتاب الغدیر شیعه را سرافراز کرد و آیت‌الله صدوقی عالمی انقلابی و پیرو خط امام راحل بود بنابراین مقام والایی دارند که باید ارج نهاده شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۵:۵۸

1 Feb 2020