۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
کد مطلب : ۳۹۵۹۸
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

هدف از برگزاری اردو، آماده‌سازی تیم است/ اولین دیدار تدارکاتی با تیم منتخب فوتبال شهرکرد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هدف اصلی از حضور در شهرکرد آماده‌سازی تیم است و امروز بازی تدارکاتی با تیم منتخب شهرکرد برگزار می‌کنیم.
هدف از برگزاری اردو، آماده‌سازی تیم است/ اولین دیدار تدارکاتی با تیم منتخب فوتبال شهرکرد
به گزارش خبرنگار حوزه ورزش  جهانبین نیوز، شاگردان سید سیروس پورموسوی این روزها در شهرکرد روند آماده‌سازی خود را با انجام تمرینات بدنسازی دنبال کرده و طبق برنامه قرار است این اردوی ۱۰ روزه را با انجام یک بازی تدارکاتی به اتمام برسانند.

سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال خوزستان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: اولین مرحله از اردوی تیم فوتبال فولاد خوزستان ا ز ۲۸ هشتم خرداد ماه به مدت ۱۰ رو در استان چهارمحال و بختیاری در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از اردو برنامه بدنسازی بازیکنان مدنظر است، افزود: در پایان این اردو، مسابقه تدارکاتی با تیم منتخب شهرکرد خواهیم داشت.


پورموسی با بیان این که پس از پایان این اردو تمرینات تیم به مدت دو روز تعطیل خواهد شد گفت: پس از ثبت قراردادهای بازیکنان، مرحله دوم اردو از ۹ تیرماه در تهران آغاز می‌شود که در این اردو بیشتر به دنبال بازی تدارکاتی و برنامه‌های تاکتیکی هستیم.

وی گفت: پنج بازی تدارکاتی در اردوی تهران پیش‌بینی شده است که حداقل سه بازی با تیم‌های لیگ برتری خواهد بود.

پورموسوی اشاره‌ای هم به نقل و انتقالات باشگاه کرد و افزود: در این خصوص موفق شدیم با سه بازیکن لیگ برتری «دورقی از استقلال خوزستان، رضا میرزایی از سپاهان و شیمبا از نفت آبادان» به توافق برسیم، تلاش می‌کنیم که در این روزهای باقی‌مانده سه بازیکن دیگر هم در پست گلر، ترمیم خط دفاع و هافبک جذب کنیم.


هدف اصلی در این اردو آماده‌سازی تیم است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان هدف اصلی این تیم از حضور در شهرکرد را آماده‌سازی تیم بیان و گفت: استعدادیابی از بازیکنانی صورت خواهد پذیرفت که در رنج سنی ۲۰ تا ۲۱ سال باشند.

پورموسوی در ادامه اظهار داشت: در روز چهارشنبه بازی تدارکاتی که با تیم منتخب شهرکرد برگزار می‌کنیم، اگر بازیکن آماده و با استعدادی در این مسابقه ببینیم، حتما جذب خواهد شد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان  در پایان درخصوص کیفیت میزبانی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از قبل پیش زمینه درخصوص این استان داشتیم که محل این اردو را در شهرکرد انتخاب کردیم، شهر شهرکرد به دلیل آب و هوای مساعد و با ارتفاع بالا از سطح دریا بهترین مکان برای برگزاری اردوهای بدنسازی و پیش فصل به شمار می‌رود، اما مشکلی که در این اردو با آن روبه‌رو بودیم مسافت طولانی بین محل اسکان و زمین محل تمرین بود.


گفتنی است مجموعه ورزشی دانشگاه شهرکرد، دارای امکاناتی نظیر، زمین فوتبال، سالن ورزشی، سالن وزنه، استخر و سونا، مکانی مناسب برای برپایی اردوهای بدنسازی و آماده‌سازی تیم‌های مختلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۸:۰۸

28 Dec 2019