۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۹۵۹۳
گفتگو بارتبه برتر کنکور اردل؛

داوطلبان کنکور با اعصابی آرام در جلسه حاضر شوند

رتبه برتر کنکور شهرستان اردل گفت: دانش‌آموزان باید این نکته را مدنظر داشته باشند که استرس و دلهره می‌تواند همه زحمات آن‌ها را هدر دهد بنابراین هر چقد درس خوانده‌اند در شب و روز کنکور دیگر نیازی به مطالعه نیست همچنین سعی کنند با اعصابی آرام و خیالی آسوده در سر جلسه کنکور حاضر شوند.
داوطلبان کنکور با اعصابی آرام در جلسه حاضر شوند
محمد صيدي 19 ساله که توانسته است در رشته علوم انساني رتبه ۱۰۱۶ را در کنکور سراسري کسب نمايد در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز رمز موفقيتش را توکل به خدا و زحمات و حمايت پدر و مادرش عنوان کرد و افزود: برنامه‌ريزي در کارها خيلي در رسيدن به هدفم موثر بوده است.

صيدي که معدل کتبي امتحان‌هاي نهايي‌اش ۱۶ و ۷۰ صدم بوده است اظهار کرد: در درس خواندن کميت اهميتي ندارد بلکه کيفيت است که مهم بوده و باعث موفقيت افراد مي‌شود و من هم هميشه اين نکته را اصل قرار داده بودم و با عمق زياد که کيفيت بالايي داشته باشد درس مي‌خواندم.

اين دانش آموز برتر بيان کرد: دانش آموزان کنکوري بايد در کنار درس خواندن به تفريحات سالم هم بپردازند تا با ذهني آرام و بدون دغدغه مطالعه شان ادامه يابد و قدرت يادگيرشان بهتر شود.

وي افزود: من اعتقاد به اين که هوش و استعداد خاص داشته باشم ندارم، اما در حال حاضر تلاش و پشتکار در نتيجه گيري خوب در کنکور بسيار موثر است و من هم با همت زياد موفق شدم.

صيدي گفت: براي موفقيت بايد وقت را غنيمت شمرد، يک دانش آموز به محض اينکه از جلسه کنکور بيرون مي‌آيد اگر واقعاً کنکور وسيله اي براي رسيدن به هدفش بوده باشد حسرت لحظه لحظه وقت‌هايي که از دست داده است را مي‌خورد، خصوصا اگر نتيجه مورد علاقه هم کسب نشود، خود من لحظاتي را از دست داده‌ام که شايد هنوز هم حسرت آن لحظات با من باشد.

وي گفت: دانش آموزان کنکوری وقت را غنيمت بشمارند و فکر اين را بکنند که سختي و مرارتي که بايد تحمل بکنند ،همين يک سال است.

صيدي افزود: همچنین دانش‌آموزان باید این نکته را مدنظر داشته باشند که استرس و دلهره می‌تواند همه زحمات آن‌ها را هدر دهد بنابراین هر چقد درس خوانده‌اند در شب و روز کنکور دیگر نیازی به مطالعه نیست همچنین سعی کنند با اعصابی آرام و خیالی آسوده در سر جلسه کنکور حاضر شوند.

وی در پايان بابيان اينکه هميشه در طول دوران تحصيلي دوست داشتم به مردم محروم و نيازمند کمک کنم افزود: تمام تلاشم بعد از گذراندن دوران دانشگاهي خدمت به مردم محروم و نيازمند خواهد بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۹:۰۴

31 Dec 2019