۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۹۵۸۷
مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل:

نشت بنزين، خودروي وانت در روستاي رستم آباد را طعمه حریق کرد

مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل از آتش سوزي يک خودرو وانت بار در روستاي رستم آباد (ورودي تنگ ديناران) خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی درپی نداشته است.
نشت بنزين، خودروي وانت در روستاي رستم آباد را طعمه حریق کرد
مجتبي نصيري مسئول واحد آتش‌نشاني شهر اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: طي تماس تلفني راس ساعت ۱۷:۲۹ دقيقه عصر ديروز مبني‌بر آتش‌سوزي يک دستگاه خودرو وانت بار واقع در روستاي رستم‌آباد (ورودي تنگ ديناران) از توابع شهرستان اردل يک اکيپ اطفاء حريق به محل مذکور اعزام شدند.

نصيري با بيان اينکه خودروي وانت در قسمت موتور به علت نشت بنزين طعمه حريق شد، گفت: آتشنشانان به محض رسيدن با رعايت نکات ايمني به سرعت سيستم برق و سوخت‌رساني را قطع و حريق را به طور کامل اطفاء و از سرايت آن به ديگر قسمت‌ها جلوگيري کردند و علي‌رغم عملکرد سريع نيرو‌هاي آتشنشاني، ۷۰ درصد خودرو در آتش سوخت.

وي ادامه داد: با اطلاع به موقع با سامانه امدادي ۱۲۵ خوشبختانه از خسارت مالي فراوان جلوگيري به عمل آمد.

نصيري خاطرنشان کرد: راننده اين خودرو در لحظه اوليه از خودرو خارج شده بود و خودرو سرنشين ديگري نيز نداشت و بدون خسارت جاني مهار و خاموش شد.

مسئول واحد آتش نشاني شهر اردل به رانندگان توصيه کرد: همراه داشتن کپسول آتشنشاني (خاموش‌کننده‌اي دستي) در خودرو الزامي است تا در مواقع حادثه و قبل از رسيدن نيرو‌هاي امدادي سرنشينان بتوانند از پيشروي آتش جلوگيري و يا حريق را به طور کامل اطفاء کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۲:۱۰

12 Jan 2020