۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۳۹۵۵۶
تحليلگر مسائل سياسي:

اجراي قرارداد FATF يعني قبول کردن خواسته‌هاي آمريکا

تحليلگر مسائل سياسي گفت: اجراي قرارداد FATF هيچ منفعتي براي ايران نداردو پذيرش مفاد اين قرارداد يعني هر آنچه که آمريکا به عنوان خط قرمز مطرح کرده است را قبول کنيم.
اجراي قرارداد FATF يعني قبول کردن خواسته‌هاي آمريکا
خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين‌که قرارداد FATF هم‌اکنون بازار داغي در مجلس و محافل سياسي و عمومي دارد، گفت: قرارداد FATF براي کشور بسيار خطرساز است و همه مردم بايد در اين‌باره مطالبه داشته باشند.

خدادادی اضافه کرد: اجراي قرارداد FATF هيچ منفعتي براي ايران ندارد و پذيرش مفاد اين قرارداد يعني هر آنچه که آمريکا به عنوان خط قرمز مطرح کرده است را قبول کنيم افزود: با اجراي دستورات FATF به‌وسيله خودتحريمي و تحريم گروه‌هاي مقاومت، حتي بدون اينکه مذاکره‌اي انجام دهيم، هم سپاه و صنعت موشکي خود را ضعيف مي‌کنيم و هم از حمايت گروه‌هاي مقاومت دست برمي‌داريم.

وي با يادآوري اينکه اين لايحه يک لايحه استعماري است که آينده در تاريخ مطمئناً لکه سياه و ننگيني براي صاحبان آن خواهد بود و براي رأي‌دهندگان نيز موجب ذلت و روسياهي خواهد بود، خاطرنشان کرد: با اجراي اين دستورات، اطلاعات اقتصادی کشور لو مي‌رود، به‌خصوص اينکه در شرايط جنگ اقتصادي خطرات امنيتي براي کشور خواهد داشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۳۷

29 Dec 2019