۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۹۳۶۶

برنامه ريزي دقيق براي امور جوانان از اهميت بالايي برخوردار است

پژوهشگر حوزه ورزش و جوانان گفت: جوانان سرمايه هر کشوري هستند بنابراين برنامه ريزي دقيق براي آن ها حائز اهميت است.
برنامه ريزي دقيق براي امور جوانان از اهميت بالايي برخوردار است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ رشيد خدابخش يکي از پژوهشگران حوزه ورزش و جوانان امروز در جلسه ساماندهي امور جوانان با تأکيد بر داشتن نگرش سيستمي به مقوله جوانان، گفت: تغيير نگرش براي رفع معضلات جوانان از سبک اورژانسي به سمت برنامه ريزي براي اصلاح يک نسل موفق الزامي است.

خدابخش افزود: در برنامه ششم توسعه ۸۰ سياست کلي در زمينه رشد و بالندگي جوانان لحاظ شده است.

اقبال عباسي استاندار چهارمحال و بختياري نيز با اشاره به ضرورت توجه به جوانان و ساماندهي امور جوانان بر تشکيل و راه اندازي اتاق فکر در امور جوانان در سازمانها و ادارات تاکيد کرد.

عباسي با قدرداني از اداراتي که مشاور در امور جوانان انتخاب کردند از مابقي مديران، فرمانداران و شهرداران و بخشداران خواست تا هرچه سريعتر مشاور در امور جوانان را انتخاب کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: متوليان اشتغال با اجراي سياست و برنامه ريزي دقيق در حوزه اشتغال جوانان فعاليت کند.

حميد کريمي مديرکل ورزش و جوانان استان نيز در ادامه افزود: ورود به اوقات فراغت يکي از مباحث حائز اهميت طي سال هاي اخير بوده و لازم است مديريت شود و آموزش و پرورش مي تواند فعاليت هاي مناسبي در اين زمينه انجام دهد.

وي با اشاره به اهميت خانه جوان براي طرح، بررسي و پيگيري مسائل و مشکلات جوانان در زمينه‌هاي مختلف اظهار داشت: خانه جوان شهرکرد به‌منظور رشد اجتماعي و مسؤوليت‌پذيري جوانان در آينده اي نزديک از محل اعتبارات استاني و ارزش افزوده در شهرکرد کلنگ‌ زني خواهد شد و سعي بر آن است تا پايان سال آتي بهره برداري شود.

کريمي برگزاري جشنواره نشاط و اميد، ديدار با مفاخر استان، برگزاري ٢٤٧ برنامه در سطح استان، برگزاري نشست با جوانان موفق، همايش و پياده روي عمومي ١٨ هزار نفري را از شاخص ترين برنامه هاي اين اداره کل در هفته جوان عنوان کرد.

در پايان اين جلسه کرامت حاجي حسني دبير تشکل آواي رحمت ميانکوه نيز به نمايندگي از ديگر سمن ها شاخص‌ترين مشکلات و دغدغه هاي سمن هاي استان را بيان کرد و گفت: جوانان مهمترين و فعالترين قشر هر جامعه هستند و مي توانند در شکل گيري جامعه بسيار موفق عمل کنند.

وي فراهم کردن زمينه اشتغال، مبارزه با آسيب هاي اجتماعي، تأمين جهيزيه جوانان را از جمله فعاليت سمن هاي موجود در استان نام برد و گفت: براي فعاليت هر چه بيشتر اين سمن ها نيازمند حمايت جدي مسئولان مربوطه هستيم.

حاجي حسني ايجاد ارتباط سمن ها با جوانان را بسيار مهم خواند و با تاکيد بر بيان مطالبات جوانان از طريق سمن ها، گفت: بيان مطالبات جوانان از طريق سمن ها موجب سرعت بخشي و تسريع در ساماندهي آنها خواهد شد.

گفتني است بر اساس مصوبات اين جلسه، اتاق فکر جوانان در ادارات چهارمحال و بختياري راه اندازي شود و مديراني که تا کنون اقدام به معرفي مشاور امور جوانان در دستگاه خود نکرده اندموظف شدند هرچه سريعتر مشاور و دستيار امور جوانان خود را به دبيرخانه ستاد معرفي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۸:۴۵

28 Dec 2019