کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی پیامی

رئیس دانشگاه شهرکرد سوم خرداد، "حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی" را تبریک گفت

3 خرداد 1397 ساعت 9:09

رئیس دانشگاه شهرکرد در پیامی سوم خرداد، "حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی" را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد در پیامی سوم خرداد، "حماسه آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی" را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز آزادي خرمشهر را به عنوان يك يادبود و افتخار ملي و ميهني بايد گرامي داشت.(مقام معظم رهبری(مدظله العالی))

سوم خرداد که در تقویم به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نام گذاری شده است به واقع نماد ایمان، ایثار، فداكاری و دلاوری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است. سوم خرداد یکی از نقاط عطف جنگ هشت ساله تحمیلی است که توانست رژیم بعثی عراق که ابرقدرتهای جهان حامی آن بودند را از پای در آورد و ایرانیان را جهت حفظ انقلاب و میهن از تعرض بیگانگان امیدوار و مصمم نگه دارد.

سوم خرداد ماه یادآور رشادت دلاور مردانی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر، خونشان، زمین این دیار را گلگون ساخت، به گونه ای که استقلال و آزادی امروز ایران، حاصل جانفشانی این دلاورمردان است که درس آزادگی را در مکتب حسین (ع) فرا گرفتند.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد، ضمن گرامیداشت یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس، خصوصا حماسه سازان آزاد سازی خرمشهر را گرامی می دارم و به مقام رفیع این شهیدان ادای احترام می نمایم. امید است که در پرتو خون شهیدان ادامه دهنده راه شهدا و رساننده ایران اسلامی به قله های رفیع موفقیت در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی ، صنعتی و فناوری باشیم.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39330

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39330/رئیس-دانشگاه-شهرکرد-سوم-خرداد-حماسه-آزادسازی-خرمشهر-روز-مقاومت-ایثار-پیروزی-تبریک-گفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir