۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۹۳۲۱
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری:

اجرای فعالیت‌های فرهنگی به مناسبت گرامی داشت ایام ماه مبارک رمضان در کانون

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری با اجرای فعالیت‌های فرهنگی با ایام مبارک ماه رمضان آشنا می‌شوند.
اجرای فعالیت‌های فرهنگی به مناسبت گرامی داشت ایام ماه مبارک رمضان در کانون
فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از اجرای فعالیت‌های ویژه مذهبی در ماه مبارک رمضان با عنوان «ماه نور» جهت اعضای کودک و نوجوان مرکز خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در راستای تبیین فرهنگ دینی در اعضا افزود: آشنايي با قرآن، روان خواني قرآن، آموزش مفاهيم قرآن، ترجمه لفظ به لفظ آيات قرآن (آموزش ترجمه تحت الفظي)، آشنايي با احاديث ماه رمضان همراه با تصويرسازي ازجمله کارگاه‌های مختلف در راستای اجرای طرح "ماه نور" در مراکز استان محسوب می شود.

رحیمی با اشاره به فعالیت های فرهنگی هنری توسط اعضای کانون در این خصوص گفت: تصویرسازی احادیث ماه مبارک رمضان، ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقات نقاشی و سفالگری، کاردستی، کارت پستال سازی، جزءخوانی اعضا و خانواده‌ها و... از دیگر کارگاه‌هایی است که با هدف پرورش خلاقیت و پرورش تفکرات دینی در اعضا صورت می گیرد و در این کارگاه‌ها کودکان و نوجوانان می‌توانند تصویرهای ذهنی خود از این ماه مبارک را به صورت عینی و ملموس تصویر سازی کنند و در نهایت در نمایشگاهی مورد بازدید اعضا و خانواده‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۸:۵۸

7 Jan 2020