۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد مطلب : ۳۹۰۷۰
نماينده مردم بروجن در مجلس:

پروژه بن-بروجن هر چه سريع تر تکميل شود/صاحبان تريبون از تشويش اذهان عمومي پرهيز کنند

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي بر تکميل هرچه سريع تر پروژه انتقال آب بن-بروجن تاکيد کرد و گفت: انتظار ما از صاحبان تريبون هاي مختلف اين است که نگاه ملي، منطقي و منصفانه به مسائل داشته باشند و از هرگونه تشويش اذهان عمومي پرهيز کنند.
پروژه بن-بروجن هر چه سريع تر تکميل شود/صاحبان تريبون از تشويش اذهان عمومي پرهيز کنند
به گزارش جهانبین نیوز، خديجه ربيعي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: طرح آبرساني بن بروجن يک پروژه ملي است که آب شرب ۵۰ درصد مردم استان جهارمحال و بختياري را تامين مي کند.

ربيعي اضافه کرد: پروژه انتقال آب بن بروجن از تاکيدات رئيس جمهور در دولت يازدهم و تکميل اين طرح حياتي تا پايان همين دولت بوده است.

پروژه بن-بروجن هر چه سريع تر تکميل شود

وي با بيان اين که بحران کمبود و نبود آب شرب در بسياري از شهرها و روستاهاي استان چهارمحال و بختياري از چند سال پيش به دليل خشکسالي ها و کاهش شديد منابع آب سفره هاي زير زميني و ممنوعه شدن دشت ها به وجود آمده است، تاکيد کرد: بايد تمام تدابير و اقدامات مسئولين اجرايي براي تکميل هرچه سريعتر اين پروژه به کار گرفته شود.

ربيعي افزود: مردم نجيب، فهيم و صبور استان چهارمحال و بختياري همواره در راستاي خدمت به نظام و حفظ ارزش ها و جلوگيري از نفوذ بيگانگان با درايت عمل نموده و راه هرگونه بهانه جويي را بر مستکبرين بستند.

صاحبان تريبون از تشويش اذهان عمومي پرهيز کنند

عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: انتظار ما از صاحبان تريبون هاي مختلف اين است که نگاه ملي، منطقي، جامع و علمي و منصفانه به مسائل داشته باشند و از هرگونه تشويش اذهان عمومي پرهيز کنند.

وي با تاکيد بر اين که امروز بيش از هميشه بايد اتحاد و انسجام در کشور حفظ شود، گفت: بي شک همه بايد تلاش کنيم با همفکري و همدلي و اتحاد بر بحران خشکسالي که کشور را احاطه کرده با اتخاذ بهترين راهکار و تدابير فايق شويم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۳:۵۴

28 Dec 2019