۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۹۰۶۲
فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

مأموریت سپاه تابع شرایط زمان و مکان و نیاز جامعه است

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آئین تجلیل از فعالیت‌های رسانه استانی در حوزه سپاه و بسیج ، گفت: رسالت سپاه دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
مأموریت سپاه تابع شرایط زمان و مکان و نیاز جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرگزاری بسیج از چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در آئین تجلیل از فعالیت های رسانه ای صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در حوزه سپاه و بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافعین حرم آل الله، از زحمات مدیرکل و کارکنان صدا و سیمای استان تقدیر کرد و در ادامه به تبیین رسالت سپاه پرداخت.

سردار اکبری گفت: رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگرفته از قانون اساسی و بیانات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری؛ دفاع از انقلاب اسلامی دستاوردهای آن است.

وی افزود: سپاه بر اساس شرایط زمان و مکان و نیاز جامعه و انقلاب، هرجایی نیاز به حضور باشد، مإموریت حضور دارد. گاهی این مإموریت امنیتی است و گاهی دفاع از حرم آل الله که بعنوان عمق بخشی می باشد و زمانی نیز وارد عرصه فرهنگی یا امدادرسانی به مردم می شود؛ کما اینکه در زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب این حضور را همگان دیدند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: گروه های جهادی بسیجی استان چهارمحال و بختیاری روز بعد از زلزله به صورت خودجوش و بدون هیچ چشمداشتی در منطقه زلزله زده حاضر شدند و همواره آتش به اختیار حرکت کرده اند.

وی بحث های محرومیت زدایی، ساخت و تعمیر خانه مسکونی برای نیازمندان، ساخت و تعمیر مسجد، خانه عالم، غسالخانه، راه و جاده و... را از مصادیق ورود سپاه به عرصه خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم برشمرد و گفت: سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در پی تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب برای خدمت رسانی به نیازمندان است.

سردار اکبری، امنیت را مرهون تلاش مجاهدانه مدافعان حرم آل الله دانست و گفت: گوشه ای کوچک از واقعیت های سوریه و جنایات گروه های تروریستی و داعش در سوریه را مردم ما از طریق برنامه تلویزیونی ایام نوروز در قالب فیلم مشاهده کردند؛ اما واقعیت های بسیار زیادی در سوریه وجود دارد که قابل پخش از رسانه ها نیست.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم به پاس خون مطهر شهدای مدافع حرم کشور ما در امنیت قرار دارد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری و مهندس مهرداد عظیمی، مدیر کل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری نیز به ایراد سخن پرداختند و در پایان از مدیر کل و ۲۵ نفر از معاونین، کارشناسان، خبرنگاران و تصویربرداران صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری که در حوزه اخبار و گزارشات و برنامه های رسانه ای سپاه و بسیج و گروه تلویزیونی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام همکاری ارزشمندی داشتند، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

بازدید فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از قرارگاه رسانه ای و پایگاه بسیج سیدالشهداء صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های این روز بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۷:۰۶

28 Dec 2019