۰
plusresetminus
امام جمعه شهر اردل گفت:درروز 20 فروردين سال 85 به همت جوانان و دانشمندان هسته اي کشور ودولتمردان وقت يک رخدادبسيارغرورآفرين اتفاق افتاد و اين روز درحقيقت روزخودباوري وتحقق شعار"ما مي توانيم" است.
امام جمعه شهر اردل: روز 20 فروردين درحقيقت روزخودباوري وتحقق شعار"ما مي توانيم" است/ بخش توليدات کشاورزي و دامي شهرستان اردل نيازمند حمايت مسئ
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقوالي الهي گفت:لازم ست ازروزگارعبرت بگيريم چرا که اگر نتوانيم ازروزگار عبرتي بگيريم موعظه واندرز بدرد ما نخواهد خورد.

بهرامي افزود:رسيدن به زندگي سعادتمند از نظر کيفي و کمي در گرو ياد خدا بودن و دوري گزيدن از دنياي ماديات است.

وي با اشاره به يکي از فرمايشات حضرت علي (ع) که مي فرمايد: «مابالکم تفرحون باليسر من الدنيا تدرکونه و لايحزنکم الکثيرمن الاخره تحرمونه»(شما را چه شده است که با به دست آوردن متاعي اندک از دنيا شادمان مي‌شويد و از متاع بسيار آخرت که از دست مي‌دهيد، اندوهگين نمي‌شويد)افزود:هر مقام، منصب و مسئوليتي يک امانت به حساب مي‌آيد و شخص مسئول بايد تمام تلاش خويش را براي دوري از خيانت و حفظ آن به کار ببندد و تنها هدفش در اين مسئوليت رضاي خداوند متعال باشد.

روز ۲۰ فروردين درحقيقت روزخودباوري وتحقق شعار"ما مي توانيم" است

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به ۲۰ فروردين روز ملي فناوري هسته‌اي و با گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه هسته‌اي تصريح کرد: اين روز به‌عنوان روز اقتدار و توانمندي ما در دنياست زيرا دانشمندان بزرگ هسته‌اي ما توانستند در دنيا توان شيعه و اسلام را به نمايش بگذارند و همگان بايد بدانند انرژي هسته‌اي فقط کاربرد ساخت بمب را ندارد بلکه در همه زمينه‌هاي روزمره زندگي کاربرد دارد.

حجت الاسلام بهرامي افزود:درروز ۲۰ فروردين سال ۸۵ به همت جوانان و دانشمندان هسته اي کشور ودولتمردان وقت يک رخداد بسيارغرور آفرين اتفاق افتاد و اين روز درحقيقت روزخودباوري وتحقق شعار"ما مي توانيم" است.

وي با اشاره به نامگذاري سال توسط رهبري به عنوان حمايت از کالاي ايراني اظهار داشت: مردم و مسئولان بايد تمام همت خود را براي عملياتي شدن منويات رهبري و تخقق شعار حمايت از کالاي ايراني به کار بندند.

خطيب جمعه شهر اردل با بيان اينکه همه بايد تلاش کنيم تا اين شعار در شهرستان عملي شود افزود:امروزشهرستان اردل در کشاورزي ،توليدات دامي و صنايع دستي در استان جزء شهرستان هاي نمونه است لذا براي افزايش توليدات حمايت مسئولان لازم است.

حجت الاسلام بهرامي در پايان گفت:بنده از فرماندارمحترم در خواست دارم انشاء الله درراستاي تحقق شعارسال بارويکرد حمايت ازتوليددرشهرستان برنامه ريزي کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۳۳

8 Jan 2020