۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۳۸۹۰۴
خطيب نماز جمعه بروجن:

استيضاح مجلس شوراي اسلامي فرمايشي بود/سعودي ها از سرنوشت صدام عبرت بگيرند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: استيضاح اخير چند وزير در مجلس شوراي اسلامي از سوز دل نبود و متاسفانه دردي از دردهاي ملت را دوا نکرد.
استيضاح مجلس شوراي اسلامي فرمايشي بود/سعودي ها از سرنوشت صدام عبرت بگيرند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: نظام جمهوري اسلامي ايران که اکنون ۴۰ ساله شده از بدو تولد تاکنون با فراز و نشيب هايي مواجه بوده است.

حجت الاسلام هراتي مطلق به رجز خواني هاي ترامپ رئيس جمهور آمريکا و اظهارات نابخردانه وليعهد عربستان سعودي اشاره کرد و گفت: آنها گمان مي کنند جمهوري اسلامي ايران ضعيف است؛ اين خطاي استراتژيک و تفکر غلط را صدام هم داشت و همه ديدند که به چه سرنوشتي دچار شد.

هراتي مطلق با بيان اين که وليعهد نابخرد سعودي در جملات بسيار سبک و پوچي مي گويد امروز ايران ارتشي ندارد، گفت: عربستان در منجلاب و باتلاق يمن و جنگي که خود آغازگر آن بود مانده است.

سعودي ها از سرنوشت صدام عبرت بگيرند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن افزود: سعودي ها بايد از سرنوشت صدام درس عبرت بگيرند و بدانند اگر دست از پا خطا کنند با مشت محکم و گره کرده ملت ايران رو به رو خواهند شد.

حجت الاسلام هراتي مطلق به اقتصاد کشور عربستان اشاره کرد و گفت: عربستان هرچه دارد وارداتي و توليد آنها تنها ۱۰ درصد است! آنها در استفاده از نفت و خيانت به ملت خود هميشه جلو هستند.

استيضاح مجلس شوراي اسلامي فرمايشي بود

وي با تاکيد بر اين که مسئولين بايد تجمل گرايي و اشرافي گري را از خود دور کنند، گفت: مسئولي که اشرافي گري را سرلوحه کار و زندگي خود قرار دهد درد ملت را نمي فهمد.

هراتي مطلق در بخش ديگري از سخنان خود به استيضاح اخير چند وزير در مجلس شوراي اسلامي اشاره کرد و گفت: استيضاح مجلس شوراي اسلامي از سوز دل نبود بلکه فرمايشي بود.

وي با بيان اين که استيضاح مجلس شوراي اسلامي متاسفانه دردي از دردهاي ملت را دوا نکرد، گفت: مجلس شوراي اسلامي بايد پاسخگو باشد که سه وزير را اينگونه در روزهاي پاياني سال استيضاح کرد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۴:۱۷

28 Dec 2019