۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۸۸۸۲
فرماندار سامان خبر داد

فعاليت 100 خانه مسافر در شهرستان سامان در ایام نوروز

فرماندار سامان از فعال بودن 100 خانه مسافر در اين شهرستان خبر داد و ابراز کرد: سه مدرسه براي اسکان مسافرين نوروزي در شهرستان سامان آماده شده است.
فعاليت 100 خانه مسافر در شهرستان سامان در ایام نوروز
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، کمال اکبريان در مانور ستاد خدمات سفر با بيان اينکه ۱۰۰ خانه مسافر و سه هتل در راستاي خدمات دهي به مسافرين در شهرستان سامان وجود دارد، اظهار داشت: ادامه داد: علاوه بر اين سه مدرسه نيز با ظرفيت ۱۰۰ نفر در شهرستان براي حضور گردشگران در تعطيلات نوروز آماده شده اند.

اکبريان با بيان اينکه در اين مناور از مراکز اورژانس، آتش نشاني، خانه معلم و پل زمانخان بازديد شد، ابراز کرد: قطب گردشگري سامان منطقه تاريخي تفريحي پل زمانخان است و در بازديد امروز تأکيد شد شهردار از طريق بخش خصوصي پيگير امکانات بهداشتي و خدمات دهي مطلوب به گردشگران باشد.

اکبريان يادآور شد: پنج دستگاه آمبولانس براي ارائه خدمات فوريت هاي پزشکي و سه دستگاه خودروي آتش نشاني در اين تعطيلات در سطح شهرستان استقرار دارند.

وي بيان داشت: همه شرايط ميزباني از مسافرين نوروزي در سطح شهرستان در حال آماده شدن است تا بتوانيم ميزباني خوبي از مسافرين و گردشگران سامان پايتخت شکوفه هاي استان چهار محال و بختياري داشته باشيم.

رزمايش ستاد خدمات سفر از ميدان ورودي شهر سامان(عمان ساماني) آغاز و با بازديد مشترک اعضاي ستاد از اورژانس، آتش نشاني، محل اسکان خانه معلم و پل زمانخان به اتمام رسيد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۵۸

27 Dec 2019