کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد

22 اسفند 1396 ساعت 16:38

دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری با معرفی و تجلیل از صاحبان آثار برگزیده به کار خود خاتمه داد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ عیسی حیدری رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: باتوجه به اینکه قرار بود برای دومین بار جشنواره رسانه‌ای ابوذر برگزار شود از ابتدای آذرماه آثار خبرنگاران به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی از ارسال ۵۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: ۵۵ اثر مربوط به صدا و سیما، ۱۴۰ اثر مربوط به نشریات مکتوب، ۳۳۰ اثر مربوط به سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و ۵ اثر هم مستندها و برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی بودند.

حیدری محورهای جشنواره رسانه‌ای ابوذر را اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، جنگ نرم و سبک زندگی اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: سال آینده جشنواره برگزار خواهد شد.

رسانه‌ها باید مبلغ ارزش‌های دینی باشند

جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادمه این جشنواره اظهار کرد: تعامل و ارتباط خوبی بین ارشاد اسلامی و مجموعه‌های فرهنگی ازجمله بسیج رسانه وجود دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر برای دومین سال متوالی در این استان درحال برگزاری است افزود: در برگزاری جشنواره‌های موضوعی و در قسمت تولید محتوا خلائی در استان دیده می‌شد و برگزاری جشنواره‌های اینچنینی برای استان ضرورت دارد.

کارگران اضافه کرد: پرداختن به موضوعات ارزشی اهمیت بسیاری برای ما دارد و رسانه‌های مکتوبی که به این موضوعات بپردازند از تسهیلات ویژه و افزایش یارانه برخوردار خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری رسانه را قوی‌ترین و بانفوذترین ابزار دانست و تاکید کرد: باید از این ابزار استفاده شود و به وسیله آن مسائل و مشکلات را رفع کرد.

وی با اشاره به اینکه جایگاه عظیم رسانه در انتقال حقایق و آگاهی‌بخشی به مردم افزود: بحث اصلی رسانه‌ها باید واقعیت‌های جامعه باشد و این مسائل در راس امور برای خبرنگاران قرار گیرد.

کارگران بیان داشت: با توجه به موقعیت حساس جمهوری اسلام ایران باید امیدآفرینی در جامعه افزایش یابد و اصحاب رسانه برای تقویت وحدت مردم گام بردارند.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید مبلغ ارزش‌های دینی باشند و به تبلیغ ارزش‌ها و شاخص‌های انقلابی‌گری بپردازند.

باید عوامل اتحاد در فضای مجازی و رسانه‌ایی مورد توجه قرار گیرد

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از جوانان بسیجی و انقلابی فعال در رسانه انتظار می‌رود دشمن‌شناس باشند و تحرکات دشمن را درک کنند.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم یکی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد افزود: این نوع جنگ پیچیدگی‌های بسیاری دارد به طوری که ابعاد تخریبی آن بالا است و هزینه کمی برای کشور متخاصم به دنبال دارد.

عظیمی با اشاره به فضای ناامیدکننده حاکم بر فضای مجازی گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال ناامید کردن جوانان از نظام و انقلاب است، رسانه‌ها باید با بیان دستاوردهای انقلاب در ۴۰ سالگی آن مردم را در جریان خدمات انقلاب بگذارند.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز باید تمرکزمان بر عوامل وحدت‌بخش باشد و عوامل اتحاد در فضای مجازی و رسانه‌ایی مورد توجه قرار گیرد.

امروز توده‌ها مردمی هدف اصلی دشمن هستند

سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه این جشنواره اظهار کرد: باید اصحاب رسانه در قلم زدن‌هایشان مراقب باشند که خون شهدا را پایمال نکنند.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم به دنبال آن است که باورهای ما را از ما بگیرد و نسل جوان را از این باورها دور کند ادامه داد: دشمن کور خوانده چون بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب همین جوانان امروز در کیلومترها دورتر از خاک کشورشان شهید می‌شوند و شهید حججی‌ها نمونه‌ایی از آن‌ها هستند.

مرادی با تاکید بر اینکه خطرات جنگ نرم بیشتر از جنگ سخت است ادامه داد: امروز توده‌ها مردمی هدف اصلی دشمن هستند و در این جنگ دشمن به دنبال جدایی بین مردم و انقلاب و تغییر جای منکر و معروف است پس باید آگاهانه برخورد کنیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص جنگ سخت و جنگ نرم تاکید کرد: بنابر فرمایش رهبر انقلاب در جنگ سخت تن‌ها خاکی و تکه تکه و روح آسمانی می‌شود اما در جنگ نرم تن‌ها فربه می‌شود و روح نابود شده و انسان را به قعر جهنم می‌کشاند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری با معرفی و تجلیل از صاحبان آثار برگزیده به کار خود خاتمه داد.

آثار مرضیه نظری زاده و فاطمه احمدی دو خبرنگار جهانبین نیوز در این دوره از جشنواره در بخش خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری تحلیلی به عنوان آثار برتر انتخاب شده و تجلیل شدند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 38875

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38875/دومین-جشنواره-رسانه-ای-ابوذر-چهارمحال-بختیاری-معرفی-برگزیدگان-کار-خود-خاتمه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir