۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۳۸۸۶۶
سرپرست فرمانداري لردگان:

نام گذاري «روز بزرگداشت شهدا»، فرصت ارزنده اي براي تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت

همزمان با روز بزرگداشت شهدا سرپرست فرمانداري لردگان طي پيامي، تاکيد کرد: نام گذاري «روز بزرگداشت شهدا»، فرصت ارزنده اي است براي تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و رسيدن به اين باور مهم كه اقتدار و عزت، استقلال، رفاه و آسايش امروز خود را مديون ايثار شهيدان و صبر و وفاي خانواده هاي معظم شهداييم.
نام گذاري «روز بزرگداشت شهدا»، فرصت ارزنده اي براي تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ برهان حسين پور سرپرست فرمانداري لردگان به مناسبت روز شهيد پیامی منتشر کرد.

متن این پيام به شرح زیر است:

شهادت بالاترين فضيلت الهي و زيباترين ارمغان آسماني است كه نصيب شهداء اين پاك ترين بندگان خدا و جهادگران و مجاهدان مخلص راه حق مي شود.

انسان هاي پاك سرشتي كه با تأسي به سرور و سالار شهيدان، حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و در لبيك به نداي ملکوتي مولاي خويش، سر ارادت بر آستان حضرت ربوبيت ساييده و گوي سبقت را از ملائک ربودند و شهد شيرين شهادت را چشيدند و با «نفسي مطمئنه» به مقام و مرتبت «راضيه مرضيه» رسيدند.

مجاهداني كه در كارزار دفاع مقدس، جان خويش را در كف اخلاص گذاشتند و خالق ناب ترين و باشكوه تربن جلوه هاي ايثار و شهادت و پايمردي شدند.

شهيد به عنوان ستاره هاي درخشان و گنجينه هاي ارزشمند تاريخ امروز و نسل فرداي ما، ياد و نام جاودانشان، زينت بخش كتاب زرين سراسر حماسه و سرافرازي مردمان اين سرزمين و راه پرفروغشان همچون چراغ فروزاني براي هميشه تاريخ بر تارک عرش مي درخشد.

مردان مردي که در راه عزت، شرف و کيان اسلام، انقلاب و ايران سرافراز، تا آخرين قطره خون پاكشان، شجاعانه و مردانه قامت راست کردند و استقلال، آزادي و حيات عزتمندانه را براي اين كشور و ملت بزرگ به ارمغان آوردند.

نام گذاري روز 22 اسفند بنام «روز بزرگداشت شهداء»، فرصت ارزنده اي است براي تبيين و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و رسيدن به اين باور مهم كه اقتدار و عزت و استقلال و رفاه و آسايش امروز خود را مديون ايثار شهيدان و صبر و وفاي خانواده هاي معظم شهداييم.

 فرصتي ناب براي انديشيدن در اين واقعيت كه رمز پيروزي و دوام و بقاء انقلاب اسلامي و عزت، صلابت و اقتدار خيره كننده اين نظام در طول 40 سال حيات پر بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي و تمام پيشرفت ها و داشته هايمان در اين سال ها همه و همه، مديون ايثار و جانفشاني شهيدان والامقام و فداكاري هاي ايثارگران معزز بوده و بايد همواره قدردان و شاكر اين عزيزان باشيم.

اينجانب ضمن بزرگداشت اين روز ارزشي بزرگ، ياد و خاطره همه شهيدان والا مقام ايران اسلامي به ويژه ٢٨٨ شهيد عزيز و گلگون كفن شهرستان لردگان را گرامي داشته و با ارج نهادن به صبر و استقامت خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران ارجمند كه به حق چشم و چراغ اين ملتند، از درگاه ايزد منان، مجد و عظمت روزافزون ايران اسلامي و اعتلاي هر چه بيشتر مقام رفيع شهيدان هميشه جاودان تاريخ و امام بزرگوار شهيدان را مسئلت دارم.

انتهاي پیام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۵:۴۹

31 Dec 2019