کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير مرکز آتش نشاني بروجن خبر داد

آماده باش آتش نشاني بروجن در شب چهارشنبه سوري/توصيه هاي ايمني براي پيشگيري از حوادث

21 اسفند 1396 ساعت 12:41

مدير مرکز آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن از آماده باش اکيپ و ايستگاه هاي آتش نشاني در شب چهارشنبه سوري خبر داد و گفت: مردم در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش‌سوزي سريعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.


به گزارش جهانبین نیوز، اسماعيل يزداني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: در شب چهارشنبه سوري ايستگاه مرکزي بلوار بوعلي، ايستگاه شماره سه (بازار) نبش خيابان دفتري و ايستگاه شماره دو (فاطميه) بلوار شهدا فعاليت دارند.

وي همچنين از فعاليت اکيپ سيار در تفريحگاه سياسرد بروجن خبر داد و گفت: مردم در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش سوزي سريعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.

يزداني توصيه کرد: شهروندان از روشن کردن آتش در داخل پارکينگ مسقف، نزديک خودروها، زير سيم هاي برق و کنار جعبه هاي برق فشار قوي اکيداً خودداري کنند و قبل از روشن کردن آتش شلنگي متصل به شير آب آماده داشته باشند تا در صورت انتقال آتش و يا از کنترل خارج شدن آن بلافاصله اقدام به خاموش کردن آتش کنند.

وي با تاکيد بر اجتناب از پريدن با چادر، مانتو بلند و يا لباس گشاد از روي آتش، گفت: در صورت آتش گرفتن لباس از دويدن خودداري کنيد زيرا اين کار باعث رسيدن اکسيژن بيشتر به آتش شده و آن را شعله ورتر مي سازد.

مدير مرکز آتش نشاني بروجن تصريح کرد: در صورت آتش گرفتن لباس بر روي زمين خوابيده و آهسته روي زمين بغلطيد تا با جلوگيري از رسيدن اکسيژن، آتش خاموش شود.

يزداني از عموم مردم خواست از آتش و ترقه بازي، انداختن انواع بطري شيشه، قوطي اسپري و... در آتش پرهيز کنند زيرا با انفجار آنها ترکش‌هايي توليد مي شود که در صورت برخورد به چشم، صورت و... صدمات غير قابل جبراني به وجود خواهد آورد.

وي اضافه کرد: شهروندان وسايل نقليه را در مکان مناسب پارک کنند و راه را براي عبور خودروهاي امدادي (آتش نشاني، اورژانس، پليس) باز نگه دارند.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ک


کد مطلب: 38859

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38859/آماده-باش-آتش-نشاني-بروجن-شب-چهارشنبه-سوري-توصيه-هاي-ايمني-براي-پيشگيري-حوادث

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir