۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۳۸۸۳۰

استقبال از بهار با همايش بزرگ پاکسازي عمومي در چهارمحال و بختياري

همايش بزرگ پاکسازي عمومي با حضور تمامي دستگاه هاي دولتي و دوستداران محيط زيست چهارمحال و بختياري براي استقبال از بهار و اجراي طرح بي زباله برگزار گرديد.
استقبال از بهار با همايش بزرگ پاکسازي عمومي در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ با حضور استاندار چهارمحال و بختياري و مشارکت داوطلبانه مديران و کارکنان دستگاه هاي دولتي، مردم علاقه مند و حامي محيط زيست، سازمان هاي مردم نهاد، پرسنل و محيط بانان حفاظت محيط زيست چهارمحال و بختياري عمليات پاکسازي شعاع پنج کيلومتري ورودي شهرهاي اين استان انجام شد.

شهرام احمدي مديرکل حفاظت محيط زيست استان با اشاره به طرح بي زباله در کشور گفت: اين همايش پاکسازي بصورت سراسري در تمامي شهرها، روستاها و مناطق اين استان در روز جمعه ۱۸ اسفندماه بصورت همزمان برگزار شد. احمدي ضمن تقدير از مشارکت بسيار بالاي مردم در کنار دستگاه هاي دولتي اظهار داشت: همانطور که شاهد هستيم سازمان حفاظت محيط زيست به تنهايي نمي تواند در عرصه حفاظت، اشاعه وترويج فرهنگ زيست محيطي ورود کند؛ مشارکت عموم مردم، دستگاه هاي دولتي و فعالان زيست محيطي به عنوان بازوي توانمند سازمان محيط زيست ياري گر ما هستند و آنچه که براي آيندگان مهم است رفتار امروز ما با طبيعت است و مي بايست امروزمان از ديروز مان بهتر وروبه پيشرفت باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري در آئين مشارکت عمومي در پاکسازي و حفاظت از محيط زيست در بوستان ملت شهرکرد و همچنين در ورودي مرکز استان تأکيد کرد: در اين آئين که افزون بر يکهزار نفر از مسئولان، دانشجويان، کارمندان، کارگران، اعضاي سازمان هاي مردم نهاد و قشرهاي مختلف مردم حضور داشتند، شعاع پنج کيلومتري ورودي شهرهاي استان پاکسازي شد.

اقبال عباسي افزود: بسيج عمومي براي پاکسازي طبيعت نقش مهمي در ارتقاي کمي و کيفي شاخص هاي سلامت دارد و حضور مسئولان، دانشجويان، کارمندان، کارگران، اعضاي سازمان هاي مردم نهاد و قشرهاي مختلف مردم در گروه هاي مختلف سني در آئين مشارکت عمومي در پاکسازي و حفاظت از محيط زيست الگويي نمونه براي ساير نقاط چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.

وي گفت: فرهنگسازي مشارکت عمومي در پاکسازي و حفاظت از محيط زيست در بين قشرهاي مختلف مردم و مسئولان مي تواند در معرفي مطلوب تر فرهنگ چهارمحال و بختياري به مسافران داخلي و خارجي ورودي به اين استان مؤثر باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۱:۳۹

15 Jan 2020