۰
plusresetminus
رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در رابطه با سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران گفت: وزیر امور خارجه فرانسه می‌داند که از این سفر چیزی خلاف مصالح ایرانیان عایدش نمی‌شود، حتی اگر آمریکایی‌ها به دنبال تحمیل محدودیت دفاعی برای ایران باشند، ما زیربار نمی‌رویم.
وزیر امور خارجه فرانسه می‌داند که در سفر به ایران چیزی خلاف مصالح ایرانیان عایدش نمی‌شود/ ملت و دولت ایران زیر بار تحمیل نمی‌روند
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی قرآنی شیخ طبرسی در واحد علوم و تحقیقات در جمع خبرنگاران درباره سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران گفت: وزیر امور خارجه فرانسه با دعوت رسمی همتای ایرانی به کشورمان سفر کرده و حتماً مسئولان ما دقیقاً دیدگاه جمهوری اسلامی ایران را برای وی تشریح کرده‌اند و او مطمئن شده از این سفر چیزی خلاف مصالح ایرانیان عادیش نمی‌شود.

وی افزود: حتی اگر آمریکایی‌ها به دنبال تحمیل محدودیت دفاعی برای ایران باشند، ملت و دولت ایران زیربار تحمیل نمی‌روند.

ولایتی درباره سفرش به کشور عراق نیز گفت: در این سفر با تمام مسئولان ملاقات داشتم که از کمک‌های جمهوری اسلامی سپاسگزاری کردند و خواستار ادامه کمک‌ها بودند که من قول دادم دولت و ملت ایران برای ادامه کمک‌ها تلاش کنند.

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اضافه کرد: سفرم به عراق، سفر سازنده‌ای بود و اقبالی که مسئولان عراق نسبت به این سفر داشتند، در نوع خود کم‌نظیر بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۱:۳۳

30 Dec 2019