۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۳۸۷۶۸
رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن خبر داد

ثبت‌ نام آئين معنوي اعتکاف در بروجن آغاز شد

رئيس اداره تبليغات اسلامي بروجن از آغاز ثبت‌‌نام مراسم معنوي اعتکاف در اين شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته دو هزار و ۷۰۴ نفر خواهر و برادر در ۲۸ مسجد شهري و روستايي اين شهرستان معتکف شدند.
ثبت‌ نام آئين معنوي اعتکاف در بروجن آغاز شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سيد ابوالفضل صالحي در گفتگو با کلار، اظهار داشت: اعتکاف يکي از سنت‌هاي حسنه است که هر سال در روزهاي ۱۳، ۱۴ و ۱۵ رجب در اين شهرستان برگزار مي‌شود.

حجت‌الاسلام صالحي از آغاز ثبت‌ نام مراسم معنوي اعتکاف در مساجد اين شهرستان خبر داد و گفت: نخستين نشست به‌ منظور هماهنگي و اجراي هر چه‌ بهتر برنامه‌هاي فرهنگي و انجام تدارکات و پذيرائي از معتکفين در شهرستان بروجن برگزار شد.

وي خاطرنشان کرد: آئين معنوي اعتکاف سال گذشته با حضور دو هزار و ۷۰۴ نفر خواهر و برادر در ۲۸ مسجد شهري و روستايي اين شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام صالحي به اهميت و پيشينه اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف در مسجد فرصتي است که انسان‌ها با تمام مشکلات و مشاغل اجتماعي چند روزي هرچند کوتاه از جامعه و مردم جدا مي‌شوند و به درون‌گرايي روي مي‌آورند.

وي ادامه داد: معتکف در فضاي روحاني و تقدس مسجد فرصتي مناسب مي‌يابد تا به کاوش درباره‌ي انگيزه‌ها و روحيات خويش بپردازد و در راستاي رفع نقصان و تکامل خود بکوشد.

صالحي با اشاره به اين که مراسم معنوي اعتکاف از ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ برگزار مي‌شود، گفت: متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به سايت www.etekafchb.ir يا مراجعه‌ي حضوري به مساجد شهرها و روستاهاي مشخص‌شده ثبت‌نام کنند.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۶:۱۹

27 Dec 2019